САЛУ ЕСЕПТЕРІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ ТАРИХИ МӘЛІМЕТТЕРДІ КІРІКТІРУ ӘДІСТЕРІ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада салу есептерін оқытуда тарихи мәліметтерді кіріктірудің маңызы мен тиімді жолдары талданады. Геометриялық салулардың ежелгі Египет, Вавилон, Грек, Шығыс және қазақ мәдениетіндегі тарихи негіздері сипатталып, олардың қазіргі оқу үдерісіндегі тәрбиелік, танымдық және дамытушылық әлеуеті айқындалады. Автор тарихи мазмұнды ақпараттық, мотивациялық, шығармашылық және зерттеушілік әдістер арқылы пайдалану тәсілдерін көрсетіп, олардың оқушылардың логикалық ойлауын, қызығушылығын, дәлелдеу дағдыларын арттыруға ықпал ететінін талқылайды. Сонымен қатар, салу есептерін оқытуда заманауи технологияларды тарихи материалдармен үйлестіріп қолданудың тиімділігіне назар аударылады. Мақала тарихи мазмұнның геометрияны өмірмен, мәдениетпен және ғылым тарихымен байланыстыратын маңызды педагогикалық құрал екенін негіздейді.
Article Details
##submission.citations##
Euclid. (c. 300 B.C.). Elements. [Original Ancient Greek text, later translated into Latin and modern languages].
Artemyeva, I. V. (n.d.). Methods of Teaching Geometry in Secondary School.
Kiseleva, L. I. (n.d.). The History of Mathematics and Its Use in Education.
Vasilyev, A. N. (n.d.). The History of Geometric Constructions and Modern Education.
Smith, D. E. (1951). History of Mathematics (Vol. I). Dover Publications.
Fauvel, J., & Gray, J. (Eds.). (1987). The History of Mathematics: A Reader. Macmillan / Open University Press.