БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫТУ МЕН ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ АКТ-НЫҢ РӨЛІ
Main Article Content
Аңдатпа
Зерттелетін мәселенің өзектілігі бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесінде цифрлық технологияларды қолданудың әдістемелік және технологиялық тәсілдерін әзірлеу қажеттілігімен байланысты. Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының білім беру бағытын жүзеге асыруда цифрлық оқыту ресурстарын пайдалану мәселесі қарастырылады. Зерттеудің мақсаты-бастауыш сынып оқушыларының білім беру бағытын жүзеге асырудың әртүрлі кезеңдерінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану мүмкіндіктерін қарастыру. Мақалада бастауыш сынып оқушыларының жеке бағыттарын жүзеге асыруда цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудың тиімділігін қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар анықталған. Зерттеу барысында келесі әдістер қолданылды: эксперименттік әдістер (анықтау эксперименті және эксперименттік дайындық); теориялық талдау; алынған нәтижелерді сандық және сапалық талдау, анықтау эксперименті кезеңінде эмпирикалық мәліметтерді жинауға арналған сауалнама әдісі.
Article Details
##submission.citations##
Kampylis P., Punie Y., Devine J. (2015). Promoting Effective Digital - Age Learning - A European Framework for Digitally-Competent Educational Organizations.
Prensky M. (2001). Digital Native, Digital Immigrants. On the Horizon. MCB University Press, 9 (5). http://www.marcprensky.com/writing/Prensky%20
https://www-news18