МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА АҚПАРАТТЫҚ-ҚАТЫНАСТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТӘЖІРИБЕЛІК ТИІМДІЛІГІ

Main Article Content

Акмарал Алтынбековна Смагулова

Аңдатпа

Бүгінгі таңда білім беру жүйесінде ақпараттық-қатынастық технологияларды (АКТ) қолдану маңызды рөл атқарады. Әсіресе, математика пәнінде АҚТ-ны тиімді пайдалану оқушылардың білім сапасын арттыруға, логикалық ойлауын дамытуға және оқу үдерісін жеңілдетуге ықпал етеді. АҚТ құралдарына интерактивті тақталар, электронды оқулықтар, математикалық бағдарламалар (GeoGebra, Desmos, MATLAB) және онлайн платформалар жатады. Бұл технологиялар күрделі математикалық ұғымдарды көрнекі түрде түсіндіруге, жеке және сараланған оқытуды ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, АҚТ қолдану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, оларды өз бетінше ізденуге ынталандырады. Дегенмен, АҚТ-ны тиімді пайдалану үшін техникалық жабдықтардың қолжетімділігі, мұғалімдердің цифрлық сауаттылығы және интернетке қолжетімділік сияқты мәселелерді шешу қажет. Зерттеу нәтижелері АҚТ-ның математиканы оқытудағы тиімді құрал екенін көрсетеді және оны оқу процесінде кеңінен қолдану қажеттігін айқындайды.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Джонассен Д. Компьютеры как инструменты познания: перспективы для конструктивистского обучения / Д. Джонассен. – М.: Мир, 2000. – 352 с.

Әбілқасымова А.Е. Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі / А.Е. Әбілқасымова. – Алматы: Білім, 2011. – 320 б.

Richardson W. Blogs, Wikis, Podcasts, and Other Powerful Web Tools for Classrooms / W. Richardson. – Thousand Oaks, CA: Corwin Press, 2012. – 180 p.

Zhao Y., Frank K.A. Factors affecting technology uses in schools: An ecological perspective / Y. Zhao, K.A. Frank // American Educational Research Journal. – 2003. – Vol. 40, No. 4. – P. 807–840.

GeoGebra.org ресми сайты. URL: https://www.geogebra.org

ClassTime.com ресми платформасы. URL: https://www.classtime.com