БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ДӘСТҮРЛІ ОҚЫТУ МЕН ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ АЙЫРМАШЫЛЫҒЫ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада білім беру жүйесіндегі дәстүрлі оқыту мен интербелсенді оқыту әдістерінің айырмашылықтары мен ерекшеліктері талқыланады. Қазіргі білім беру жүйесінің дамуы мен өзгерісі Қазақстандағы білім беру саласының жаңа бағыттарымен байланысты. Жаңа педагогикалық технологиялардың, оның ішінде интербелсенді оқыту әдісінің қолданылуы, оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға, оқушылардың белсенділігін арттыруға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Мақалада интербелсенді оқытудың теориялық негіздері, таным теориясы мен диалектика іліміндегі орны, сондай-ақ бұл әдістің дәстүрлі оқыту жүйесінен басты айырмашылықтары қарастырылады. Интербелсенді оқыту оқушылардың теориялық ойлауын дамытып, сыни ойлау мен коммуникативтік дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Қорытындысында дәстүрлі және интербелсенді оқытудың өзара тиімді үйлесімі арқылы білім беру сапасын арттырудың маңыздылығы көрсетіледі. Бұл оқушылардың болашақта өмірде табысты болуына және қоғамның дамуына ықпал етуі мүмкін.
Article Details
##submission.citations##
Blonsky, P.P. Pedagogy. – Moscow: Prosveshcheniye, 1995. – 320 p.
State Program for the Development of Education in the Republic of Kazakhstan for 2011-2020. – Almaty, 2010.
Aitmambetova, G.E., Shayahmetova, Sh.K. Innovative Pedagogical Technologies. – Almaty: Rauan, 2012.
Kim, I.G. Interactive Teaching: Theory and Practice. – Almaty, 2015.
Kuanova, R.A. New Pedagogical Technologies. – Almaty: LLP "Mektep", 2017.
Elkonin, D.B., Davydov, V.V. Developmental Education: Theory and Practice. – Moscow: Pedagogika, 2002. – 380 p.