ПЕДАГОГ ІС-ӘРЕКЕТІНДЕГІ ЖӘНЕ ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮРДІСІНДЕГІ ГУМАНИЗМНІҢ РӨЛІ

Main Article Content

Жайлибай Сымбат Махмутқызы

Аңдатпа

Мақалада педагогикалық іс-әрекеттегі гуманизмнің маңызы мен мәні қарастырылады. Гуманистік педагогика адамның жеке тұлға ретіндегі құндылығын жоғары бағалап, оның еркін дамуына, әлеуметтенуіне және әлеуметтік ортада өзінің орны мен рөлін табуына ерекше назар аударады. Мақалада гуманистік педагогиканың теориялық негіздері, педагогтің оқу-тәрбие үдерісіндегі рөлі, сондай-ақ оны практикада қолданудың негізгі принциптері мен әдістері талданады. Әсіресе, педагогтың моральдық-рухани дамудағы орны мен оның оқушылардың адамгершілік құндылықтарын қалыптастырудағы маңызды рөлі көрсетілген.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Babaev S.B., Onalbek Zh.K. General pedagogy.- Almaty: Nur-press, 2005. - 228 p.

Babaev S. B. Pedagogy of elementary school. - Almaty: Nur-press, 2013. - 416 p.

Humanistic pedagogy of Maria Montessori. - Kazan: TSPU, 2005. - 75 p.

Popov E.B. Humanistic pedagogy: ideas, concepts, practice. - Orenburg, 2003. - 156 p.

Sukhomlinsky V.А. “not only with the mind, but also with the heart”. Moscow: Molodaya Gvardiya, 2009.