КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ ПЕДАГОГИКАДАҒЫ РӨЛІ МЕН МАҢЫЗЫ

Main Article Content

Х.О. Смайлова

Аңдатпа

Мақала білім беру қызметінің барлық дерлік түрлерін ақпараттандырудың ықтимал салдарын этикалық бағалауға арналған. Автор білім беру процесіне компьютерлік технологияларды кеңінен енгізуді  қарастырады. Білім беру процесінде компьютерлік технологияларды қолдану маңызды дидактикалық мәселелерді шешуге арналған. Бірінші кезекте, бұл білім беру процесін ұйымдастыруды жетілдіру, оқу процесі туралы жеделдету және қарқындату, оның икемділігі мен жеке көзқарасын қамтамасыз ету. Сонымен қатар, компьютерлік технологиялар білім алушылардың өзін-өзі даярлау өнімділігін едәуір арттыра алады, олардың жеке басының дамуын қамтамасыз ету, зерттеу қызметін ынталандыру және жалпы оқу процесінде тәуелсіздік деңгейін арттыру.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Azernikov V.Z. Fizika. Velikiye otkrytiya [Physics. Great discoveries.]. - Moscow: Olma-Press, 2000. – 270 p. [in Russian ]

Usova A.V., Orekhov V.P., Kamenetskiy S.Ye. Metodika prepodavaniya fiziki v 7-8 klassakh sredney shkoly [Methods of teaching physics in grades 7-8 of secondary school. - Moscow: Prosveshchenbe, 1990. - 319 p.

Kabardin O.F., Orlov V.A. Eksperimental'nyye zadaniya po fizike: 9 - 11 klassy: uchebnoye posobiye dlya uchashchikhsya obshcheobrazovatel'nykh uchrezhdeni y [Experimental tasks in physics: grades 9 - 11: a textbook for students of educational institutions.]. - Moscow: Verbum, 2001. - 208 p.

Kholodnaya M.A. Psikhologiya intellekta: parodoksy issledovaniya [Psychology of intelligence: paradoxes of research.]. – Sankt-Peterburg: Piter, 2002. – 272 p.