МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫН ОҚЫТУДА КЕЙС ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Main Article Content

М.Х. Абдукаримова

Аңдатпа

Бұл мақалада мектеп математикасын оқытуда кейс әдісін пайдаланудың теориялық негіздері, оның оқушылардың аналитикалық, шығармашылық және коммуникативтік дағдыларын дамытудағы рөлі қарастырылады. Кейс әдісінің тиімділігі, құрылымы және практикада қолдану ерекшеліктері жан-жақты талданады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

IESE Business School. The Case Method [Electronic resource]. Available at: https://www.iese.edu/the-case-method/ (Accessed: 13 November 2025).

Panina, T. S., & Vavilova, L. N. (2017). Modern Ways to Activate Learning (in Russian). Moscow: Akademiya, 217 p.

Testov, V. A. (2016). Learning based on socio-cultural experience as a means of increasing motivation to study mathematics (in Russian). Scientific and Methodological Electronic Journal “Koncept”, (1, January), 6–7.

Karpova, T. A. (2023). Application of the case method in secondary school mathematics teaching (in Russian). In: Current Issues in the Development of Mathematical Education in School and University, Proceedings of the XII Regional Scientific and Practical Conference, Barnaul, 16–17 November 2023. Barnaul: Altai State Pedagogical University, pp. 67–69. EDN: EEFUEO.

Konunova, K. E. (2023). Methodological features of using the case method in mathematics lessons (in Russian). Bulletin of Science, 1.6(63), 343–346.

Burko, N. V. (2015). Case method as a tool for active learning in new educational conditions (in Russian). Russian Agricultural Science Review, (6-3), 66–71.