МЕКТЕПТЕГІ МАТЕМАТИКА КУРСЫНДА Y=[X], Y={X} ТҮРІНІҢ ФУНКЦИЯЛАРЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ТӘСІЛДЕРІ (9-10 СЫНЫПТАР)
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада мектептегі математика курсында өтетін ( y = [x] ) және ( y = {x} ) түріндегі функцияларды оқыту мен зерттеудің әдістемелік тәсілдері қарастырылады. Зерттеу барысында аталған функциялардың мазмұндық және графикалық ерекшеліктері, олардың қасиеттерін оқушыларға түсіндіру жолдары, сондай-ақ оқу процесінде тиімді қолдануға мүмкіндік беретін әдіс-тәсілдер талданады. Мақалада бұл функциялардың теориялық негіздері мен практикалық маңыздылығы, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы рөлі және математикалық ойлау қабілетін дамытуға ықпалы айқындалады. Сонымен қатар, цифрлық білім беру құралдарын (GeoGebra) пайдалану арқылы ( y = [x] ) және ( y = {x} ) функцияларын визуалды түрде зерттеу жолдары көрсетілген. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, мұндай функцияларды жүйелі түрде оқыту оқушылардың функция ұғымын терең түсінуіне, графиктерді талдау және түрлендіру дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Article Details
##submission.citations##
Bekboev A. Methodological Foundations of Teaching the Concept of Function at School. – Almaty: Rauan, 2019. – 146 p.
Kolmogorov A.N., Fomin S.V. Elements of the Theory of Functions and Functional Analysis. – Moscow: Nauka, 2020. – 256 p.
Gushchin A.A., Mordkovich A.G. Methods of Teaching Mathematics in Secondary School. – Moscow: Prosveshchenie, 2018. – 312 p.
Abylkasymova A.E. Theory and Methods of Teaching Mathematics: Didactic and Methodological Foundations. – Textbook. 2014. – 224 p.
Akhmetov B.A. General Mathematical Analysis. – Almaty: Bilim, 2015. – 198 p.