МАТЕМАТИКАДАН ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТЫ ТИІМДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕМЕЛІК МОДЕЛДЕРІ

Main Article Content

Н.Д. Әбдәкім

Аңдатпа

Бұл мақалада мектеп математикасын оқытудағы өзіндік жұмысты ұйымдастырудың заманауи әдістемелік модельдері кешенді түрде талданады. Зерттеуде саралап–деңгейлеп оқыту, құзыреттілікке негізделген тәсілдер, интерактивті технологиялар және модульдік оқыту жүйесінің теориялық негіздері мен практикалық тиімділігі қарастырылады. Әдістемелік модельдердің білім алушының танымдық дербестігін дамытуға, есепті өз бетінше талдау, модельдеу және шешім қабылдау дағдыларын жетілдіруге ықпал ететіні нақты ғылыми дәлелдермен көрсетіледі. Сонымен қатар өзіндік жұмыстың тиімділігін бағалау критерийлері мен оны күшейту жолдары ұсынылып, математикалық білімді меңгерудің сапасын арттырудағы әр модельдің рөлі айқындалды. Мақала нәтижелері өзіндік жұмысты ұйымдастыруда инновациялық тәсілдерді пайдалануды көздеген педагогтар мен зерттеушілер үшін теориялық әрі практикалық маңызы бар материал болып табылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Bloom, B. (1956). Taxonomy of Educational Objectives: The Cognitive Domain. New York: David McKay Company.

Polya, G. (1959). How to Solve It: A New Aspect of Mathematical Method (Trans. by V. G. Zvonareva & D. N. Bell; Ed. by Yu. M. Gaiduk). Moscow (in Russian translation), 208 p.

Using the differentiated and leveled teaching method in mathematics lessons (2021). Available at: https://bilimger.kz/96235/ (Accessed: [date to specify]).

Kobdikova, Zh. U. (2002). Technologization of learning in secondary school (differentiated and leveled teaching) (in Kazakh). Almaty: Bilim, 164 p.

Polat, E. S. (2012). New Pedagogical and Information Technologies in the Education System (in Russian). Moscow: Akademiya, 272 p.

Zhanpeisova, M. M. (2002). Modular Teaching Technology as a Tool for Student Development (in Kazakh). Almaty: Bilim, 180 p.