ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ БИОЭТИКАЛЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІГІН CASE STUDY ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ БИОТЕХНОЛОГИЯ БӨЛІМІНДЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Main Article Content
Аңдатпа
Зерттеу технологиялық прогресс жағдайында жоғары сынып оқушыларының биоэтикалық жауапкершілігін қалыптастыру мәселесіне арналған. Жұмыстың мақсаты – Case Study технологиясын этикалық ұстанымды тәрбиелеу құралы ретінде теориялық негіздеу және эксперименттік сынақтан өткізу. Биотехнология бойынша зертханалық практикум аясында биоэтикалық кейстерді (клондау, ГМО, биоремедиация) пайдаланудың әдістемелік моделі әзірленіп, енгізілді. Педагогикалық эксперимент нәтижелері эксперименттік топта биоэтикалық жауапкершіліктің барлық компоненттерінің статистикалық тұрғыдан сенімді өскенін көрсетеді. Case Study пәндік білімнен негізделген азаматтық ұстанымға көшу үшін тиімді шарт деген қорытынды жасалды.
Article Details
##submission.citations##
Badina, T. A. (2023). Formation of Ecological Values Based on the Ecological-Axiological Approach with Elements of Bioethics in Higher Education. Value Orientations of the Professional Formation of a Teacher: Materials of the All-Russian Scientific and Practical Conference (with International Participation), Surgut State Pedagogical University, Surgut, pp. 92-95
Kyuregyan, A. V. (2017). Development of Bioethical Thought in Pedagogy and Education of Russia in the XVIII–XXI Centuries. Problems of Modern Pedagogical Education, 57(7), pp. 3–14
Klepikov, V. N. (2016). Ethical Culture of Schoolchildren in the Context of Modern Society. School Technologies, 4, pp. 18–30
Puzyreva, L. O., & Zhdanova, S. Yu. (2021). Problem Field of Studying Bioethical Consciousness in Modern Psychology. Bulletin of Udmurt University, Series Philosophy. Psychology. Pedagogy], 31(1), pp. 39–44
Fedorinova, Z., Vorobeva, V., & Malyanova, M. (2015). Educational Potential of Case-Study Technology. XV International Conference «Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations» / Tomsk, Russia. – Procedia – Social and Behavioral Sciences, 206, p. 248
Avdeeva, T. I., Vysokoe, M. I., & Zykova, S. I. (2015). Application of the Case-Study Method in Teaching. Humanitarian, Socio-Economic and Social Sciences, 10(2), pp. 81–83
Order of the Minister of Education of the Republic of Kazakhstan dated September 16, 2022, No. 399