ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКА ПӘНДЕРІНДЕ AI КӨМЕГІМЕН ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС ОРНАТУ

Main Article Content

Арайлым Нұрланқызы Келдібек

Аңдатпа

Бұл мақалада жаратылыстану–математика пәндерінде пәнаралық интеграцияны жүзеге асыруда жасанды интеллекттің мүмкіндіктері терең талданады. Зерттеу барысында AI технологияларының оқытудағы аналитикалық, модельдік және адаптивтік функциялары анықталып, оларды пәнаралық байланыстарды күшейтетін тиімді дидактикалық тетік ретінде қолданудың ғылыми негіздері ұсынылады. AI көмегімен жасалған интеграциялық модель оқушылардың танымдық әрекетін құрылымдап, ғылыми ұғымдарды жүйелі түрде байланыстыру қабілетін арттыратыны тәжірибелік деректермен дәлелденді. Мақала нәтижелері AI-дың оқу үдерісін фрагменттелген мазмұннан тұтас ғылыми картаға айналдыратын интеллектуалдық құралға айналғанын көрсетіп, жаратылыстану–математика білімінің жаңа сапалық деңгейін айқындайды.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Borovskaya, E. V., Osnova, O. M., et al. (2023). Fundamentals of Artificial Intelligence: Textbook (in Russian). Almaty: TAU University, 188 p. ISBN 978-601-7941-50-7.

Artificial Intelligence in Education: Opportunities, Methods and Recommendations for Teachers (in Russian). (2023). Moscow: Infra-M, 212 p. ISBN 978-5-16-020684-8.

Kuzaev, A. F. (2020). Implementation of Interdisciplinary Connections in the Course “Web Programming” as a Means of Introducing Students to the Basics of Artificial Intelligence Theory. Informatics and Education, (7), 45–52. https://doi.org/10.32517/0234-0453-2020-35-7-45-52

Osipova, L. B. (2024). Artificial Intelligence in Education: Analysis, Prospects and Risks. Bulletin of PNIPU, (4), 112–124. https://doi.org/10.15593/2224-9923/2024.4.10