МЕКТЕП МАТЕМАТИКА КУРСЫН ОҚЫТУДА ОЙЫН КОМПОНЕНТТЕРІН ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕРІ

Main Article Content

А. Бұғыбай

Аңдатпа

Бұл мақалада мектеп математика курсын оқытуда ойын компоненттерін қолданудың тиімділігі мен әдістемелік ерекшеліктері қарастырылады. Ойын элементтерін оқу процесіне енгізу оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға, ойлау қабілетін, есте сақтау мен логикалық талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретіні айтылады. Оқыту барысында қолдануға болатын түрлі ойын түрлерін (дидактикалық, логикалық, интерактивті және зияткерлік ойындар) мысалға келтіре отырып, олардың оқыту сапасына ықпалы талданады. Сондай-ақ, мұғалімнің ойын әдістерін жоспарлау және тиімді ұйымдастыру жолдары көрсетіледі. Зерттеу нәтижесінде ойын технологияларының оқу процесін белсенді, қызықты және нәтижелі етуге мүмкіндік беретіні дәлелденеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Hui, H. B. (2022). Influence of Game-Based Learning in Mathematics: A Systematic Review. Education and Information Technologies, 27(5), 6123–6145.

Gavrilova, N. V. (2024). Game as a Means and Method of Teaching in Mathematics Lessons (in Russian). International School Scientific Bulletin, 2.

Pedersen, M. K., Sherson, J. F., & Sørensen, J. J. (2016). DiffGame: Game-based Mathematics Learning for Physics. arXiv preprint arXiv:1601.08016.

The Role of Games in Teaching Mathematics: Board and Digital Games to Increase Interest in the Subject (in Russian). CyberLeninka.

Game Technologies in Teaching Mathematics (in Russian). Scientific Forum: Pedagogy and Psychology, 2016.

Game as a Means and Method of Teaching in Mathematics Lessons (in Russian). Electronic Library of Penza State University.