МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫН ТАЛДАУ: ОҚУШЫЛАРҒА ФУНКЦИЯНЫҢ ЕҢ ҮЛКЕН ЖӘНЕ ЕҢ КІШІ МӘНДЕРІН ТАБУҒА АРНАЛҒАН ЕСЕПТЕРДІҢ БЕРІЛУІН АНЫҚТАУ
Main Article Content
Аңдатпа
Берілген мақалада мектеп математика курсында функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін табуды оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздері қарастырылады. Зерттеу барысында Мемлекеттік білім беру стандарты талаптарына сәйкес оқушылардың меңгеруге тиіс дағдылары талданып, функциялардың қасиеттеріне негізделген экстремумды анықтау әдістерінің маңызы айқындалады. Мақалада түрлі деңгейдегі есептерді шешуде қолданылатын негізгі тәсілдер — бағалау әдісі, туынды көмегімен экстремум табу тәсілі, шектелген тригонометриялық функцияларды пайдалану, алгебралық түрлендірулер арқылы функцияның мәндер жиынын анықтау — жүйелі түрде ұсынылады. Сонымен қатар А.Г. Мордкович бастаған авторлар тобының оқулықтарындағы материалдар талданып, 7–11 сыныптар аясында экстремум ұғымының біртіндеп және ғылыми-педагогикалық талаптарға сай енгізілу ерекшеліктері көрсетіледі. Оқу үрдісінде экстремумға қатысты есептерді шешу оқушылардың логикалық ойлауын, талдау мәдениетін және математикалық модельдеу дағдыларын дамытуға ықпал ететіні дәлелденеді. Тақырыпты меңгертудің практикалық аспектілері нақты мысалдармен және есеп шығарудың алгоритмдік қадамдарымен толықтырылып, материал жалпы орта білім беру жүйесінде қолдануға лайықталған.
Article Details
##submission.citations##
Mordkovich, A. G. (2009). Algebra. Grade 7 (in Russian). In 2 parts. Part 1: Textbook for general education schools. Moscow: Mnemosina, 158 p.
Mordkovich, A. G. (2010). Algebra. Grade 8 (in Russian). In 2 parts. Part 1: Textbook for general education schools. Moscow: Mnemosina, 239 p.
Mordkovich, A. G. (2010). Algebra. Grade 9 (in Russian). In 2 parts. Part 1: Textbook for general education schools. Moscow: Mnemosina, 210 p.
Mordkovich, A. G. (2011). Algebra and the Basics of Analysis. Grades 10–11 (in Russian). In 2 parts. Part 1: Textbook for general education schools. Moscow: Mnemosina, 294 p.
Mordkovich, A. G. (2009). Algebra. Grade 7 (in Russian). In 2 parts. Part 2: Problem book for general education schools. Moscow: Mnemosina, 195 p.
Mordkovich, A. G. (2010). Algebra. Grade 8 (in Russian). In 2 parts. Part 2: Problem book for general education schools. Moscow: Mnemosina, 239 p.
Sarantsev, G. I. (2002). Methods of Teaching Mathematics at School (in Russian). Moscow: Prosveshchenie, 224 p.
Temerbekova, A. A. (2003). Methods of Teaching Mathematics (in Russian). Moscow: VLADOS, 176 p.
Turetsky, E. N., & Fridman, D. M. (1989). How to Learn to Solve Problems (in Russian). Moscow: Prosveshchenie, 181 p.
Fridman, L. M. (2003). Psychological and Pedagogical Foundations of Teaching Mathematics at School (in Russian). Moscow: Prosveshchenie, 160 p.