ХИРУРГИЯДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР: ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ МЕН БОЛАШАҒЫ
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада хирургия пәнін оқытудағы инновациялық технологиялардың қазіргі жағдайы мен болашағы қарастырылады. Қазіргі білім беру процесінде қолданылып жүрген заманауи әдістерге – симуляциялық оқыту, виртуалды және толықтырылған шындық, жасанды интеллект, қашықтықтан оқыту жүйелері сияқты технологияларға талдау жасалынады.
Article Details
##submission.citations##
Kneebone, R. (2009). Simulation in surgical training: educational issues and practical implications. Medical Education, 43(1), 65–71.
Аggarwal, R., & Darzi, A. (2011). Technical-skills training in the 21st century. The New England Journal of Medicine, 365(25), 2449–2451.
Ziv, A., Wolpe, P. R., Small, S. D., & Glick, S. (2003). Simulation-based medical education: an ethical imperative. Academic Medicine, 78(8), 783–788.
Issenberg, S. B., McGaghie, W. C., Petrusa, E. R., Gordon, D. L., & Scalese, R. J. (2005). Features and uses of high-fidelity medical simulations that lead to effective learning: a BEME systematic review. Medical Teacher, 27(1), 10–28.
Hashimoto, D. A., Sirimanna, P., Gomez, E. D., et al. (2019). Artificial Intelligence in Surgery: Promises and Perils. Annals of Surgery, 268(1), 70–76.
McGaghie, W. C., Issenberg, S. B., Cohen, E. R., Barsuk, J. H., & Wayne, D. B. (2011). Does simulation-based medical education with deliberate practice yield better results than traditional clinical education? A meta-analytic comparative review of the evidence. Academic Medicine, 86(6), 706–711.
Trehan, K., & Black, S. A. (2020). Virtual reality and augmented reality in surgical education: A narrative review. Surgical Technology International, 36, 41–47.