ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПОП-ВАКАЛДЫҢ ПОЛИСТИЛИСТИКАСЫ
Main Article Content
Аңдатпа
Қазақстанның қазіргі эстрадалық вокалы жаһандық музыкалық үдерістердің, ұлттық мәдени дәстүрлердің және жылдам өзгеріп жатқан музыкалық нарық талаптарының көрінісі болып табылатын айқын полистилистикалық үрдісті көрсетеді. Бұл мақала академиялық мектептің, ұлттық вокалдық мұраның және әлемдік жанрлық тенденциялардың синтезін қамтитын осы полистилистикалық парадигманы қалыптастырушы факторларды талдайды. Полистилизмнің тасымалдаушысы және насихаттаушысы ретінде жетекші қазақстандық әртістердің орындаушылық мәнеріне ерекше назар аударылады. Ең жарқын мысал ретінде, шығармашылығы полистилистиканың квинтэссенциясы болып табылатын әнші Димаш Құдайбергеннің феномені қарастырылады, оның өнері өте кең вокалдық диапазонда опералық техниканы (бельканто), қазақ мелизматикасын және заманауи жанрлық тәсілдерді (рок, поп, R'n'B) бірегей үйлестіруді көрсетеді. Зерттеу қазіргі қазақстандық эстрада өнері контекстіндегі спецификалық вокалдық тәсілдерді және олардың функционалдық жүктемесін анықтауға бағытталған.
Article Details
##submission.citations##
Amanov, B., & Muratalieva, D. (2010). Kazakh Traditional Music and the Concept of Qobyz. Cambridge Scholars Publishing..
Peterson, L. (2019). The Global Voice: Analyzing the Vocal Techniques and Cultural Crossover of Dimash Kudaibergen. Journal of Popular Music Studies, 31(2), 1-20.
Zhaksybayeva, G. (2015). The Role of Bel Canto in the Development of Professional Vocal Art in Kazakhstan. Almaty: Kazakh National Conservatory Press.
Frith, S. (2007). Performing Rites: On the Value of Popular Music. Oxford University Press.
Titze, I. R. (2000). Principles of Voice Production. National Center for Voice and Speech.
Sarynova, A. (2018). Fusion and Identity: The Integration of Kazakh Melisma into Contemporary Pop Music. Central Asian Arts and Culture Review, 12(4), 45-60.