МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘЖІРИБЕЛЕРІ

Main Article Content

Махаббат Болатқызы Жүсіп

Аңдатпа

Соңғы онжылдықта цифрлық технологиялар білім беру кеңістігінің ажырамас элементіне айналды. Әсіресе математика пәнінде бұл құралдар күрделі абстрактілі ұғымдарды визуализациялауға, оқушының дербестігін арттыруға және интерактивті оқыту ортасын құруға мүмкіндік берді.Бұл мақалада математиканы оқытуды жетілдіруге мүмкіндік беретін және бастауыш пен орта мектеп мұғалімдері кеңінен қолданатын цифрлық қосымшалар сипатталады. Сонымен қатар цифрлық технологиялардың математикалық білімдегі маңызын талдап, заманауи зерттеулерге (Engelbrecht & Borba) сүйене отырып, бес негізгі бағыт бойынша педагогикалық талдау ұсынылады және нақты тәжірибелер негізінде тиімді қолдану жолдары мен ұсыныстар қарастырылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Engelbrecht, J., & Borba, M. C. (2017). Digital technology in mathematics education: Research over the last decade. In ZDM Mathematics Education, 49(5), 707–720. https://doi.org/10.1007/s11858-017-0901-2.

Ермекова, А., & Баймұхамбетова, Н. (2023). Мектептегі математика сабағында цифрлық технологияларды қолдану жолдары. – Қазақстан мектебі, №3

Мамбетова, Н. С., Анисимова, Т. И. «Использование цифровых ресурсов на уроках геометрии» — геометрия сабағында цифрлық құралдарды қолдану мысалдары мен әсерлері талқыланады.

Жолдасова, А. С. (2023). Математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын тиімді пайдалану жолдары. Білім беру және инновация, 2(15), 45–51. Алматы: Республикалық ғылыми-әдістемелік орталық.

Қасымова, А. М., & Төлеубекова, Л. К. (2023). Математика пәнін оқытуда интерактивті платформаларды қолданудың педагогикалық негіздері. Білім және ғылым әлемі, 8(89), 102–108.

Трофимова, Н. Н. (2020). Информационно-коммуникационные технологии в развитии познавательной активности учащихся на уроках математики. Инновации в образовании, 6(128), 75–82.