ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Main Article Content

Жармухамбет Айзада

Аңдатпа

Бұл зерттеу мақаласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын болашақ информатика пәні мұғалімдерінің кәсіби біліктілігін қалыптастыруға арналған жүйелі жоспар ұсынылады. Зерттеу, болашақ ұстаздар үшін ЖИ-ге байланысты нақты дағдыларды игерудің маңыздылығын көрсетеді. Бұл дағдылар сын тұрғысынан ойлау және этикалық ойлау сияқты адамдық қабілеттермен тығыз байланысты. Жүйелі әдістемелік құжаттарды талдау арқылы, ЖИ технологияларын мұғалімдерді оқыту бағдарламаларына енгізудің жолдары қарастырылады. Бұл жұмыста ЖИ-ды қолданудың артықшылықтары, атап айтқанда, оқу тиімділігін арттыру және оқыту әдістемесін жақсарту мәселелеріне назар аударылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

UNESCO. (2024). AI Competency Framework for Teachers. Retrieved from https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000388656.

Merino-Campos, C. The Impact of Artificial Intelligence on Personalized Learning in Higher Education: A Systematic Review. Trends High. Educ. 2025, 4, 17. https://doi.org/10.3390/higheredu4020017

Essel, D. A. et al. (2022). AI and Data Literacy: Challenges and Opportunities for Teachers and Students.

Klimova B., Pikhart M., Kacetl J. Ethical issues of the use of AI-driven mobile apps for education //Frontiers in Public Health. – 2023. – Т. 10. – С. 1118116.

https://pce.sandiego.edu/ai-tools-for-teachers/

https://blog.workday.com/en-us/ai-in-the-classroom-personalized-learning-and-the-future-of-education.html

Simuţ R. et al. ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND THE MODELLING OF TEACHERS'COMPETENCIES //Amfiteatru Economic. – 2024. – Т. 26. – №. 65. – С. 181-200.