ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЖӘНЕ ЖОБАЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ: ӘДЕБИЕТТІК ШОЛУ
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада химияны оқытуда геймификация және жобалық оқытуды біріктіріп қолданудың тиімділігі эксперименттік зерттеу арқылы талданады. Зерттеу Шымкент қаласындағы №23 мектеп-лицейдің 8-сынып оқушылары арасында жүргізілді. Эксперименттік топта химия сабақтары ойын элементтері (ұпайлар, деңгейлер, викториналар, квесттер) және жобалық тапсырмалар (экологиялық және зерттеу жобалары) негізінде өткізілсе, бақылау тобы дәстүрлі әдіспен оқытылды. Нәтижелер көрсеткендей, эксперименттік топ оқушыларының қорытынды тест ұпайлары мен оқу мотивациясы айтарлықтай жоғарылады. Сонымен қатар, олардың топтық жұмысқа қатысу белсенділігі мен коммуникативті дағдылары едәуір дамыды. Статистикалық өңдеу нәтижелері топтар арасындағы айырмашылықтың мәнді екенін (p < 0.05) көрсетті. Зерттеу қорытындысы геймификация мен жобалық оқытуды интеграциялау химия пәнінде оқушылардың мотивациясын арттыруға, білім сапасын жақсартуға және зерттеушілік дағдыларды дамытуға ықпал ететінін дәлелдейді.
Article Details
##submission.citations##
Bell S. Project-based learning for the 21st century: Skills for the future // The Clearing House. 2020. Vol. 83, No. 2. P. 39–43.
Purnamasari D., Lestari D. Project-Based Learning in Chemistry: Developing problem-solving and collaboration skills // International Journal of Instruction. 2021. Vol. 14, No. 2. P. 365–382. DOI: 10.29333/iji.2021.14221a.
Yuliana R., Handayani P., et al. STEM Project-Based Learning model to improve students’ creativity in chemistry // Journal of Physics: Conference Series. 2020. Vol. 1567. P. 042034. DOI: 10.1088/1742-6596/1567/4/042034.
Sari R., Yanti L. Green Chemistry Projects for High School Students: Increasing environmental awareness // Journal of Chemical Education. 2021. Vol. 98, No. 5. P. 1225–1234.
Zhang W., Wang Y. Online project-based learning in chemistry during COVID-19 // Education and Information Technologies. 2022. Vol. 27, No. 6. P. 8423–8441.
Thomas J.W. A review of research on project-based learning // Autodesk Foundation Report. 2020. P. 1–48.
Rodríguez-Ardura I., Meseguer-Artola A. E-learning continuance: The impact of gamification and project-based methodologies // Interactive Learning Environments. 2024. Vol. 32, No. 2. P. 145–163. DOI: 10.1080/10494820.2022.2054734.