ТРИГОНОМЕТРИЯ КУРСЫНДА БЕЙІНДІ ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУ: ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЫНТАСЫ МЕН ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІН ТАЛДАУ

Main Article Content

Айнұр Бахытқызы Зәкир

Аңдатпа

Бұл мақалада тригонометрия курсында бейінді оқытуды қолданудың оқушылардың оқу ынтасы мен академиялық үлгеріміне әсері зерттеледі. Зерттеу барысында дәстүрлі және бейінді оқыту әдістері салыстырылып, олардың оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен білім деңгейіне ықпалы қарастырылады. Эксперименттік зерттеу әдістері қолданылып, оқушылардың мотивациясы мен үлгерімі статистикалық тұрғыдан талданды. Нәтижелер көрсеткендей, бейінді оқыту әдістерін енгізу оқушылардың тригонометрияға деген қызығушылығын арттырып, пәнді меңгеру деңгейін жоғарылатады. Мақалада оқу үрдісін жетілдіру мақсатында бейінді оқытудың тиімді тәсілдері ұсынылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Kasymova, G. T. (2018). Pedagogical foundations of profile teaching. Almaty: Obrazom Publishing House.

Muratova, A. Zh., & Baikozha, Zh. S. (2020). The effectiveness of using profile teaching in mathematics. Kazakhstan Pedagogical Journal, 2(45), 56-63.

Yermekbayev, D. M. (2019). Innovative methods in teaching trigonometry. New education technologies, 1(12), 23-29.

Ivanova, N. V. (2017). Formation of student motivation in the process of studying mathematics. Vestnik obrazovaniya, 5(34), 78-83.

Smith, J., & Brown, L. (2016). Integrative teaching methods in secondary mathematics education. Journal of Educational Research, 109(3), 215–224.