STEM-БІЛІМ БЕРУ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫН СЫНЫПТАН ТЫС МАТЕМАТИКАЛЫҚ ІС-ШАРАЛАРДА ІСКЕ АСЫРУ
Main Article Content
Аңдатпа
STEM (Ғылым, Технология, Инженерия және Математика) білім беру – XXI ғасырдың дағдыларын меңгеруге бағытталған заманауи оқу тәсілі ретінде танылып келеді. Бұл мақалада STEM-білім беру тұжырымдамасын математика пәні бойынша сыныптан тыс іс-шаралар арқылы жүзеге асырудың тиімді жолдары қарастырылады. STEM қағидаттарының теориялық негіздері, математика мен басқа пәндердің өзара байланысы, іске асыру үлгілері (үйірмелер, хакатондар, жобалық жарыстар), нақты елдердегі тәжірибелер және оқушылардың дамуына ықпалы талданады. Сонымен қатар, кездесетін қиындықтар мен оларды шешу жолдары ұсынылады. Мақаланың мақсаты – математика пәнінің сыныптан тыс жұмыстарында STEM элементтерін енгізу бойынша білім берушілерге, мектеп әкімшілігіне және білім саясаты өкілдеріне ғылыми-тәжірибелік ұсыныстар ұсыну.
Article Details
##submission.citations##
Bybee, R. W. (2013). The Case for STEM Education: Challenges and Opportunities. NSTA Press.
Honey, M., Pearson, G., & Schweingruber, H. (2014). STEM Integration in K-12 Education: Status, Prospects, and an Agenda for Research. National Academies Press.
National Council of Teachers of Mathematics (NCTM) & National Council of Supervisors of Mathematics (NCSM). (2018). Position Statement on STEM Education.
Afterschool Alliance. (2020). America After 3PM: Afterschool Programs in Demand.
STEM Learning UK. (2021). STEM Clubs Impact Report.
Atal Innovation Mission. (2022). Atal Tinkering Labs Impact Report.
UNESCO. (2020). Education for Sustainable Development Goals: Learning Objectives.
Nurlybaeva, G. (2021). STEM-білім беруде мұғалімдерді даярлау мәселелері. Қазақстан педагогикалық журналы, №3.
Tanabaeva, G., & Shynbolatova, A. (2022). STEM-бағдарламаларды іске асырудағы қиындықтар мен шешу жолдары. Білім берудегі инновациялар, №2.