АҒЫЛШЫН ТІЛІН МЕҢГЕРУДЕГІ КЕДЕРГІЛЕР МЕН ОЛАРДЫ ЖЕҢУ ЖОЛДАРЫ

Main Article Content

Дарина Мурадовна Дюсембаева

Аңдатпа

Бұл мақалада ағылшын тілін меңгеру барысында кездесетін негізгі кедергілер және оларды жеңудің тиімді жолдары қарастырылады. Үштілділік саясаты аясында елімізде ағылшын тіліне деген сұраныс артып келеді, алайда тіл үйрену барысында оқушылар психологиялық, тілдік, әдістемелік және әлеуметтік кедергілерге тап болады. Мақалада осы қиындықтардың табиғаты талданып, оларды шешуге бағытталған мотивацияны арттыру, заманауи цифрлық платформаларды пайдалану, жеке тәсіл қолдану, мұғалім мен ата-ананың қолдауын күшейту сынды ұсыныстар берілген. Зерттеу нәтижелері тілді үйрену үдерісін жеңілдету үшін кешенді және оқушыға бейімделген әдістерді қолданудың маңыздылығын көрсетеді. Материал мұғалімдерге, білім беру ұйымдарына және ата-аналарға пайдалы бола алады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Zharikbayev, K. Psychology. – Almaty: Rауan, 1993.

Polatova, L. et al. Use of Kazakh, Russian and Motivation towards Learning English. IIER, 2019.

Karzhan, N.N. (2023). Exploring the Challenges of Learning English as a Second Language in Kazakhstan. Young Scientist, No. 5(68), pp. 172–177.

Hajar, A. (2024). Understanding Secondary School Students’ Challenges at EMI Schools in Kazakhstan. AILA Review, 37(2), pp. 309–333.

Harmer, J. (2015). The Practice of English Language Teaching. Pearson Education.

Zyubanov, S. A. Gamification in EFL Classrooms. Language Teaching Journal, 2022.

Brown, H. D. (2001). Teaching by Principles. Longman.

Beisenbayeva, L. (2020). Using the Mother Tongue in Foreign-Language Learning. International Journal of Instruction, 13(3), pp. 605–616.