GEOGEBRA БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ГЕОМЕТРИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ЖЕТІЛДІРУ

Main Article Content

Ж. Жанарбекұлы

Аңдатпа

Геометрия бойынша білім беру ең жоғары нәтижелерге қол жеткізілмеді,
өйткені геометрияны оқыту математикалық қабілеттің барлық салаларын
қарастырмаған. Математиканы зерттеуге көмектесетін, бірақ оқуда әлі
қолданылмаған geogebra классикалық бағдарламалық жасақтамасының 6-
нұсқасы технологияның қаншалықты жылдам дамып жатқанының бір
мысалы болып табылады. Бұл зерттеу geogebra бағдарламалық құралын
пайдалану оқушылардың математиканы оқу белсенділігін және геометрия
мазмұны бойынша жетістіктерін қаншалықты арттырғанын көрсетеді. Бұл
зерттеу жүргізілген кезде Кентау «Білім-Инновация» орта мектебінің 10-
сыныбында 45 оқушы болды. Бұл зерттеуде квазиэксперименттік зерттеу
жобасы қолданылды. Оқушылар эксперименттік топ және бақылау тобы
болып екі топқа бөлінді. Эксперименттік топты геометриялық фигураның
көлемін табу үшін GeoGebra пайдалануды үйренген оқушылар, ал бақылау
тобы GeoGebra пайдалануды үйренбеген оқушылар құрады. Тәжірибелік және
бақылау топтарына адамдарды таңдау үшін кездейсоқ таңдау
қолданылды.Егер GeoGebra бағдарламасы оқушылардың статистиканы
қаншалықты меңгергеніне әсер еткен болса, бұл алдыңғы және кейінгі
нәтижелік сынақтар арасындағы айырмашылықтан анық болар еді.
Айнымалы геометриялық пішіндер geogebra көмегімен бейнеленеді. Оқушылар
визуализация процесі арқылы өзгеріс идеясын талдайды, дәлелдейді және
өзгеру идеясын түсінеді. Нәтижелер оқу барысында оқушылардың
белсенділігінің жоғарылағанын көрсетті. Сынақ нәтижелері өте төмен
аяқтаған оқушылардың азайғанын көрсеттіекті мөлшерден асқан оқушылар
85%-ды құрады. Бұл geogebra бағдарламалық құралымен оқыту
математикалық дағдыларды жақсартуға көмектесетінін көрсетеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Kumar, N., Rose, R. C., & D'Silva, J. L. (2008). Teachers' Readiness to Use

Technology in the Classroom: An Empirical Study. European Journal of Scientific

Research, 21(4), 603-616.

Nik Azis. (2008). Isu-Isu Kritikal dalam Pendidikan Matematik. Kuala

Lumpur: Penerbit Universiti Malaya.

Hollebrands, K. F. (2007). The Role of a Dynamic Software Program for

Geometry in the Strategies High School Mathematics Students Employ.

Voorst, V. (1999). Technology in Mathematics Teacher Education Retrieved

October 1, 2010, from http://www.icte.org/T99_Library/T99_54.PDF

Shadaan, P. and L. K. Eu (2013). Effectiveness of Using Geogebra on Students’

Understanding in Learning Circles. The Malaysian Online Journal of Educational

Technology 1(4): 1.

Royati Abdul Saha, Ahmad Fauzi Mohd Ayub, Rohani Ahmad Tarmizi

(2010). The effects of GeoGebra on Mathematics achievement: Enlightening

coordinate geometry learning. Procedia-Social and Behavioral Sciences 8: 686-693.