ЖАРАТЫЛЫСТАНУ БАҒЫТЫНДАҒЫ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ ҮШІН ТУЫНДЫ ҰҒЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯНЫҢ РӨЛІ

Main Article Content

Гүлзейнеп Кадырқызы Сүлеймен

Аңдатпа

Математика ғылымының маңызды бөлімдерінің бірі — математикалық талдау. Бұл бағытта оқушылар үшін аса күрделі саналатын ұғымдардың бірі — туынды. Туындының формалды анықтамасы мен мазмұны жоғары деңгейдегі абстракцияны талап етеді. Оқушылар үшін бұл ұғымды интуи-тивті түсіну мен нақты бейнелеу қажеттілігі туындайды. Осы тұрғыдан алғанда, визуализация – туындыны тиімді меңгертудің тиімді әдістерінің бірі.  Берілген мақалада туынды ұғымын қалыптастыруда визуализацияның мүмкіндіктері мен әдістері және практикалық сабақтар мен тапсырмалар арқылы визуализацияның тиімділігі қарастырылады.Сондай-ақ визуалды тәсілдердің оқушылардың танымдық қызығушылығы мен түсіну деңгейіне әсері сипатталады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Abylkasymova, A.E. Methods of Teaching Mathematics. – Almaty: Mektep, 2018.

Stewart, J. Calculus: Early Transcendentals. – Cengage Learning, 2021.

Musaeva, B. Effective Ways to Teach the Concept of Derivative. – Mathematics and Physics Journal, No.4, 2022.

Nurtaeva, G.K. The Use of Information Technologies in Mathematics Lessons. – Almaty, 2020.

Arynova, A.S. Visualization of Mathematical Concepts Using GeoGebra Software. – Mathematics and Physics Journal, 2022.

Tolegen, Zh. Interactive Teaching Methods: Theory and Practice. – Nazarbayev Intellectual Schools Publishing, 2021.

GeoGebra. Retrieved from: https://www.geogebra.org/

H5P. Retrieved from: https://h5p.org/

Desmos. Retrieved from: https://desmos.com

PhET Interactive Simulations. Calculus Grapher. Retrieved from: https://phet.colorado.edu/en/simulation/legacy/calculus-grapher