ОРТАЛЫҚ АЗИЯНЫҢ ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНДАҒЫ ОРНЫ: КАРТАЛАРДЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕГІ МАҢЫЗЫ

Main Article Content

Айдана Сайлауханқызы

Аңдатпа

Бұл мақалада Орталық Азияның Ұлы Жібек жолындағы тарихи орны мен осы тақырыпты оқытуда карталарды тиімді қолдану мәселесі қарастырылады. Ұлы Жібек жолы тек сауда ғана емес, мәдениет, ғылым және дін алмасуының басты арналарының бірі болды. Орталық Азия аймағы бұл үдерісте маңызды рөл атқарып, өркениеттер тоғысына айналды. Мақалада осы тарихи құбылысты мектептегі тарих сабақтарында тереңірек меңгерту үшін картографиялық материалдарды қолданудың әдістемелік жолдары талданады. Карталар арқылы оқушылардың кеңістіктік ойлау қабілеті артып, тарихи оқиғаларды уақыт пен кеңістік аясында түсінуі жеңілдей түседі. Сонымен қатар, мақалада карталарды оқыту процесінде пайдалану барысында туындайтын кейбір қиындықтар мен оларды шешу жолдары ұсынылады. Зерттеу нәтижелері карталардың тарихи білім беруде маңыздылығы жоғары екенін және оларды тиімді қолдану оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыратынын көрсетеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Zeynolla N.M. Cartographic Studies of Central Asia. Karaganda: KarSU Publishing, 2011.

Martyanova A.Yu. Methods of Using Historical Maps in History Lessons When Studying the Era of Catherine the Great // Science Bulletin, 2024. – Vol. 2. – No. 1. – P. 15–18.

Saladin C., Crosson S. Spatial Approaches to the Past: Story Maps in the History Classroom // The History Teacher, 2021. – Vol. 55, No. 1. – P. 35–59.

Aitbayev A. How Did the Great Silk Road Connect the East and the West? // Ustaz Alemi (Informational-Pedagogical Newspaper), 22.12.2017.

Koveshnikova O.T. The Contour Map as a Tool for Forming Knowledge and Skills in History Education // Teaching History in School, 2020. – No. 3. – P. 11–15.

Pomorova A.V. Features of Teaching History in School: Problems and Scientific Achievements // Materials of the International Scientific and Practical Conference. General ed. – Saratov, 2018. – 197 p.

Shchepkina A.L. Developing Students' Interest in Studying History Through Interactive Learning Methods: Doctoral Dissertation in Pedagogical Sciences: 44.04.02 / Shchepkina, [Defense Location: Togliatti State University]. – Togliatti, 2018. – 92 p.

Amanzholov A.T. History of Cartography of Kazakhstan. – Almaty: Mektep, 2012.

Kazakh Cartography and Its Methodology // Methodology of Studying Historical Maps. – Almaty: Tauar, 2020.

Zhumagulova A.S. Cartographic Studies of Kazakh History and Culture. – Astana: Foliant, 2015.