ӘЛЕУМЕТТІК ӘҢГІМЕЛЕР АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ АУТИСТІК СПЕКТРІ БҰЗЫЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ- ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада аутистік спектрінің бұзылыстары бар мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау құралы ретінде әлеуметтік әңгімелердің маңыздылығы жан-жақты қарастырылады. Әлеуметтік әңгімелер – бұл аутистік спектрінің бұзылыстары бар балаларға күнделікті өмірдегі жағдаяттарды түсінуге, мінез-құлық ережелерін меңгеруге және өз әрекеттерін алдын ала болжауға көмектесетін визуалды және мәтіндік құрылымдалған құрал. Автор әлеуметтік әңгімелердің балалардың коммуникативтік дағдылары мен әлеуметтік бейімделу қабілеттеріне оң әсер ететінін ғылыми негізде сипаттайды. Зерттеу барысында әдістің мазмұндық құрылымы, баланың жас ерекшеліктеріне сай бейімдеу жолдары, қолдану принциптері мен тәжірибелік нәтижелері талданған. Мақалада әлеуметтік әңгімені инклюзивті білім беру тәжірибесінде қолдану тиімділігі дәлелденіп, педагогтар мен ата-аналарға арналған ұсыныстар келтіріледі. Бұл әдіс аутистік спектрінің бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік өзара әрекеттесуін дамытуда заманауи, тиімді құрал ретінде ұсынылады.
Article Details
##submission.citations##
Gray, C. (2010). Social Stories and Social Understanding: Teaching the Hidden Curriculum to Children with Autism Spectrum Disorders. New York: Future Horizons. – p. 11.
Hodgdon, L. (1995). Visual Strategies for Improving Communication: Practical Supports for School and Home. Troy, MI: QuirkRoberts Publishing. – p. 25.
Yersarina, A.K. (2020). Support methods for children with autism spectrum disorders in inclusive education settings. Pedagogy and Psychology, No. 3. – p. 46.
Bakmaganbetova, B.N. (2021). Features of pedagogical support in the socialization of children with autism spectrum disorders. Kazakhstan Pedagogical Journal, No. 4. – p. 34.
Yesirkepova, U.R. (2022). Development of communicative abilities of children with special educational needs. Education and Development, No. 2. – p. 15.
Sansosti, F. J., & Powell-Smith, K. A. (2008). Using social stories to improve the social behavior of children with Asperger syndrome. Journal of Positive Behavior Interventions, 10(1). – p. 36.
Yerzholova, Zh.A. (2021). Innovative methods in the social adaptation of children with autism. Social Pedagogy, No. 5. – p. 42.
Myles, B. S., Trautman, M. L., & Schelvan, R. L. (2004). The Hidden Curriculum: Practical Solutions for Understanding Rules in Social Situations. Autism Asperger Publishing Company. – p. 20.
Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan. (2019). Concept for the Development of Inclusive Education for 2020–2025. – p. 12.