ҚАЗАҚСТАНДА АУТИСТІК СПЕКТР БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ДИАГНОСТИКАЛАУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ҚҰРАЛДАР
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада Қазақстандағы аутистік спектр бұзылыстары (АСБ) бар балаларға жүргізілетін диагностикалық бағалау жүйесіне шолу жасалады. Авторлар халықаралық деңгейде кеңінен қолданылатын ADOS-2, CARS, M-CHAT әдістерінің мазмұны мен елде қолданылу ерекшеліктерін сипаттайды. Сонымен қатар, мақалада ABLLS-R (The Assessment of Basic Language and Learning Skills – Revised) құралының мүмкіндіктері мен білім беру саласында қолдану тиімділігі ашып көрсетілген. Бұл құралдың басқа диагностикалық әдістермен салыстырмалы талдауы ұсынылады. Мақалада АСБ бар балаларды диагностикалауда заманауи тәсілдерді енгізу қажеттілігі негізделеді.
Article Details
##submission.citations##
Lord, C., Rutter, M., DiLavore, P. C., & Risi, S. (2012). Autism Diagnostic Observation Schedule (ADOS-2). Western Psychological Services.
Schopler, E., Reichler, R. J., & Renner, B. R. (1986). The Childhood Autism Rating Scale (CARS). Irvington Publishers.
Robins, D. L., Fein, D., Barton, M. L., & Green, J. A. (2001). The Modified Checklist for Autism in Toddlers (M-CHAT). Pediatrics, 108(5), 119–125.
Abenova, A. A., & Ospanova, K. T. (2021). Inclusive Education: Theory and Practice. Almaty: Kazakh University.
Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan. (2022). Methodological Guidelines for Special Education. Astana.
Zhantorin, A. (2020). Methodological Foundations for Working with Children Diagnosed with Autism. Almaty: "Bilim" Publishing.
Musaeva, N. (2022). Developmental Features and Screening Tools in Early Childhood. Pedagogy and Psychology, No. 4.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (5th ed.). Washington, DC.
Dawson, G., & Bernier, R. (2013). A Quarter Century of Progress on the Early Detection and Treatment of Autism Spectrum Disorder. Development and Psychopathology, 25(4), 1455–1472.
Zhumasheva, L. (2021). Features of PMPC (Psychological-Medical-Pedagogical Consultation) Services. Special Education Journal, No. 2.