ХИМИЯ САБАҚТАРЫНДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АНЫҚТАУ

Main Article Content

Нұрбану Ғалымжанқызы Дюсенбекова
Минаш Оразбековна Алтынбекова

Аңдатпа

Проблемалық оқыту оқушылардың өздігінен білім алуында, танымдық қабілеттерін дамытуда, химия пәніне ынтасын қалыптастыруда қолданылатын тиімді әдістердің бірі. Проблемалық оқыту кезінде білімгердің ойлау дағдысын қалыптастыру үшін проблемалық ситуациядан қалай шығудың жолдарын шешуге мүдделік танытып, танымдық қызығушылығын арттыруға бағытталады. Логикалық тәуелділік шығармашылық қызметке дайындықты, танымдық белсенділікті, білімді дамытуға ықпал етеді және формализмнің, ойланбаудың пайда болуына жол берілмейді. Мақалада проблемалық сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың ізденістік дағдылары мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған және алған теориялық білімдерін іс-жүзінде қолдана алады. Сауалнама нәтижелері бойынша 20 оқушы сауалнамаға қатысып жауап нәтижелерінің көрсеткіші 35% құрайды. Осы нәтиженің арқасында проблемалық оқыту технологиясының тиімділігі мен нәтижесі жоғары екендігі байқалды.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Wood, D. F. (2003). Problem-based learning. BMJ, 326(7384), 328–330.

Duisenbekova, A. Zh. (2023). National pedagogy and K. Bitybaeva’s methodology of teaching literature. Theory of Language and Literature, Stylistics, Artistic Text, 111–115.

Makhmutov, M. I., & Shakirova, D. M. (2016). Problem-based learning: Key questions of theory. Kazan: Magarif-Vakyt.

Osmanov, Kh. A., et al. (2018). Intrasubject and interdisciplinary connections of chemistry in training students of chemical-biological specialties. Bulletin of the Dagestan State Pedagogical University. Psychological and Pedagogical Sciences, 12(4), 75–79.

Alkeeva, R. T. (2016). Ways of using problem-based learning technology in Kazakh language lessons.

Kortunova, L. N. (2015). The concept of problem-based learning as a means of developing cognitive interest and creative thinking in the study of humanities. Problems of Modern Science and Education, 2(32), 64–69.

Matyushkin, A. M., et al. (2019). Problem-based learning: Past, present, future.

Zhakyp, A. A., et al. (2024). Enhancing professional competence through the use of the case-study method in chemistry lessons in general education schools.

Shcheglova, I. A., Koreshnikova, Y. N., & Parshina, O. A. (2019). The role of student engagement in the development of critical thinking. Questions of Education, (1), 264–289.

Sukhobskaya, G. S. (1984). Psychological aspects of problem-based learning and the development of cognitive activity in adult learners. Questions of Psychology, (5), 45.

Yilmaz, S., & Bekenova, G. S. (n.d.). Methods of teaching chemistry.

Abdibaeva, M. M., et al. (2016). Problem-based learning in chemistry lessons at secondary school. International Journal of Applied and Fundamental Research, (12-8), 1509–1511.