ОРТА МЕКТЕПТІҢ ХИМИЯ КУРСЫНДА ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада «Интербелсенді оқыту технологиясының орта мектептің химия курсында тиімді түрде қолдану» ғылыми зерттеу жұмысы аясында дайындалған химияны тиімді оқыту бойынша зерттеулер нәтижелері ұсынылған. Жаһандық деңгейде болып жатқан қайта құрулар адам қызметінің барлық салаларына, соның ішінде білім беру жүйесіне де өзгерістер әкелуде. Мақалада интербелсенді оқытудың білім беру саласында кеңінен таралып, өзекті болуының бірқатар себептері келтірілген. Зерттеу барысында көптеген отандық және шетелдік авторлардың көзқарасы бойынша интербелсенді оқыту түсінігінің әртүрлі анықтамалары талқыланды. Авторлар бұл ұғымды түсінудегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, интербелсенді оқытудың кезеңдерін, оның ерекшеліктерін сипаттайды. Зерттеуге Түркістан қаласы, Нұртас Оңдасынов атындағы мамандандырылған мектеп-интернатының 9 сынып оқушылары қатыстырылды. Зерттеу сыныптарды бақылау және тәжірибелік топтар ретінде бөліп жүргізілді. Жалпы 49 оқушы қатысты. Инербелсенді оқыту түсінігі оның мәнін ашу мақсатында әртүрлі қырынан қарастырылады. Зерттеу нәтижелерін талдау интербелсенді оқыту оқушылардың дәріс процесіне барынша қатысуына жақсы көмектесетінін көрсетеді. Оқушы үнемі тыңдаушы позициясында болатын пассивті білімді қабылдаушы ғана емес, сонымен қатар дәріс оқу процесіне белсенді қатысып, барынша білім алады. Нәтижесінде алынған ақпарат ұзақ уақыт есте сақталады. Соңғы зерттеулер көрсеткендей, интербелсенді оқыту оқушыға жаңа материалды оңай меңгеріп қана қоймай, оны ұзақ уақыт бойы есте сақтауға көмектеседі. Мақалада интербелсенді және дәстүрлі оқытуды салыстыруға тырыспайды, керісінше интербелсенді оқытудың артықшылықтары және оның оқушылардың шығармашылық ойлауын, талдау және дәлелдеу дағдыларын белсендірудегі тиімділігі атап өтіледі.
Article Details
##submission.citations##
Ishkov, A., & Leontiev, M. (2015). Interactive teaching methods in small groups of bachelors and construction specialists. Procedia Engineering, 117, 142-147. https://doi.org/10.1016/j.proeng.2015.08.135
Urazgaliyeva, T., & Azhgaliyeva, G. (2019). Beiorganikalyq jane organikalyq himia panin oqytuda belsendi adisterdi qoldanu arqyly bilim alushylardyn bilimin salystmaly taldau. Vestnik KazNU. Seria pedagogicheskaia, 60(3), 91-99.
Tuma, F. (2021). The use of educational technology for interactive in lectures. Annals of Medicine and Surgery, 62, 231-235.
Bezljudna, V. (2021). Efektivnist’ zastosuvannja innovacijnih tehnologij u procesi vikladannja inozemnih mov na nemovnih special’nostjah u zakladah vishhi osviti. Zbirnik naukovih prac’Umans’kogo derzhavnogo pedagogichnogo universitetu, (1), 54-59.
Davljatova, G. N. (2023). Interaktivnye metody – osnova innovacionnyh pedagogicheskih tehnologij. ijodkor o’qituvchi, 3(28), 187-190.
Östlund, B. (2008). Prerequisites for interactive learning in distance education: Perspectives from Swedish students. Australasian Journal of Educational Technology, 24(1), 42-56.
Sanjyarova, N. S., Abdieva, G. M., & Borodin, K. I. (2021). The use of interactive methods in teaching the Russian language in technical universities of Kazakhstan. Laplage Em Revista, 7(3A), 348-360. LOOCKSS. https://doi.org/10.24115/s2446-6220202173a1412p. 348-360
Sadykov Timur Mejramovich (2016). Istorija razvitija interaktivnyh technologij. Problemy sovremennogo obrazovanija, (4), 158-161.
Kapranova, E. A. (2012). Interaktivnoe obuchenie: konceptul’nye osnovanija i podhody. Vestnik Polockogo gosudarstvennogo universiteta. Serija E. Pedagogicheskie nauki, (7), 40-41.
Fink, E. L. (2015). Symbolic interactionism. The international encyclopedia of interpersonal communication, 1, 1-13.
Giorgdze, M., & Dgebuadze, M. (2017). Interactive teaching methods: challenges and perspectives. International E-Journal of Advances in Education, 3(9), 544-548.
Krivonogov, P. S., Krivonogova, A. S., & Skorynina, E. V. (2014). Interaktivnye tehnologii v obrazovatel’nom processe. Agrarnyj vestnik Urala (12 (130)), 49-50.
Pozdeeva, S., & Obskov, A. (2015). Justification of the main pedagogical conditions of interactive teaching a foreign language in high school. Procedia–Social and Behavioral Sciences, 206, 166-172.
Ismailova, A. D., & Kudajbergenova, Je. A. (2018). Nekotorye osobennosti podgotovki uchashhisja professional’nogo liceja na osnove interaktivnyh metodov obuchenija. Pedagogicheskoe masterstvo I sovremennye pedagogicheskie tehnologii (pp. 25-28).
Klimova, Ju. A. (2023). Rol’ interaktivnyh tehnologij v prepodavanii istorii v sovremennoj shkole. Vestnik nauki, 3(1 (58)), 202-203.
Krasovskaja, E. I. (2019). Primenenie tehnologii interaktivnogo obuchenija na urokah fiziki. Obrazovanie: proshloe, nastojashhee I budushhee (pp. 35-37).
Korneeva, Zh. A. (2013). Vlijanie interaktivnyh obrazovatel’nyh tehnologij na professional’nuju kompetentnost’ uchitelej. Problemy i perspektivy razvitija obrazovanija (pp. 124-127).
Muhammedova, N. K. (2019). Interactive Teaching Methods – the Basis of Innovative Educational Technologies. Scientific Bulletin of Namangan State University, 1(5), 381-384.
Teshaevich S. F. (2023). Interactive Technology in Primary Education. International Journal on Integrated Education, 3(10), 76-77.
Glavnickaja I. N. (2017). Ponjatie I vidy interaktivnyh metodov obuchenija v obrazovatel’nom processe.