БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА ТРЕНИНГ ӘДІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада қазіргі білім беру үдерісінде биология пәнін оқытуда тренинг әдісінің тиімділігі зерттеледі. Жұмыста тренингтік оқыту әдісінің теориялық негіздері, оның биология пәніне интеграциясы қарастырылып, бұл әдіске мұғалімдер мен білім алушылардың көзқарасына қатысты эмпирикалық зерттеудің нәтижелері ұсынылған. Ғылыми әдебиеттерге және сауалнама нәтижелеріне жасалған талдау негізінде тренингтік тәсілдің негізгі артықшылықтары мен шектеулері айқындалып, оны биологиялық пәндерді оқыту тәжірибесінде тиімді қолдануға қатысты ұсыныстар берілген. Бұл зерттеу биологияны оқыту саласындағы педагогтерге, әдіскерлерге және зерттеушілерге арналған.
Article Details
##submission.citations##
Dewey J. Experience and Education // Education: Theory and Practice. – 1938. – No. 2. – pp. 15–28.
Lewin K. Field Theory in Social Science. – Moscow: Academic Project, 2019. – 422 p.
Kolb D.A. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and Development. – New Jersey: Prentice-Hall, 1984. – 256 p.
Bruner J. The Process of Education. – Moscow: Prosveshchenie, 1962. – 84 p.
Goodlad J.I. Curriculum Inquiry: The Study of Curriculum Practice. – New York: McGraw-Hill, 1979. – 368 p.
Davydov V.V. The Theory of Developmental Education. – Moscow: INTOR, 1996. – 544 p.
Hofstein A., Lunetta V.N. The Laboratory in Science Education: Foundations for the Twenty-First Century // Science Education. – 2004. – Vol. 88(1). – pp. 28–54.
Sanders M., Morrison-Shetlar A. Student Attitudes toward Web-Enhanced Instruction in an Introductory Biology Course // Journal of Research on Computing in Education. – 2001. – Vol. 33(3). – pp. 251–262.
Chen J., Johnson C. Virtual Labs in the Biological Sciences: A Meta-analysis // Journal of Research in Science Teaching. – 2022. – Vol. 59(4). – pp. 625–651.
Carpenter S.R., Armbrust E.V., Arzberger P.W. et al. Accelerate Synthesis in Ecology and Environmental Sciences // BioScience. – 2009. – Vol. 59(8). – pp. 699–701.
Anderson R.D., Tucker J. Ecology Field Experiences: A Longitudinal Study of Impacts // Journal of Environmental Education. – 2021. – Vol. 52(3). – pp. 182–198.
Martinez L., Wong Y. Problem-Based Learning and Critical Thinking in Biology Education // Science Education. – 2023. – Vol. 107(2). – pp. 415–438.
Howe K., Lee J. Neuroimaging Studies of Active Learning in Biology // Neuroscience & Education. – 2022. – Vol. 15(3). – pp. 209–228.
Smirnov V.I. Active Teaching Methods in Biology Education. – Moscow: Akademiya, 2018. – 210 p.
Petrova N.A. Training Methodologies in Modern Biology Education // Pedagogy Issues. – 2020. – No. 6. – pp. 42–49.
Korchagin A.D. Practice-Oriented Approach in Biology Teaching. – St. Petersburg: Piter, 2021. – 186 p.
Petrova N.A., Ivanov S.M., Kozlova L.P. Integrative Trainings in the Formation of Scientific Literacy // Pedagogy. – 2022. – No. 4. – pp. 68–77.
Wang L., Thompson K., Williams D. Effectiveness of Simulation-Based Training in Molecular Biology Education // Nature Education. – 2023. – Vol. 14(2). – pp. 15–23.
Smith P., Johnson R., Lee K. Training Methodologies in Biology Education: A Systematic Review // Journal of Biological Education. – 2024. – Vol. 58(1). – pp. 12–29.
Garcia R., Williams M., Chen T. Field-Based Training in Biology: Long-Term Impact on Scientific Career Choices // Science Education. – 2023. – Vol. 107(5). – pp. 789–812.