ШЕТЕЛДЕГІ ЖОҒАРЫ МЕКТЕП МАТЕМАТИКА КУРСЫНЫҢ ҚОЛДАНБАЛЫ БАҒЫТЫ

Main Article Content

Ләззат Ермекбайқызы Еламанова

Аңдатпа

Мақалада жоғары мектеп математика курсын қолданбалы бағытта оқытудың шетелдік тәжірибесі қарастырылады. Зерттеу аясында АҚШ пен Вьетнам елдерінің білім беру жүйелеріндегі қолданбалы математикалық білім беруді ұйымдастыру ерекшеліктері талданған. АҚШ мектептеріндегі оқыту тәжірибесіне сүйене отырып, практикалық есептер арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру тетіктері сипатталған. Сонымен қатар, математикалық тұжырымдарды дәлелдеу мәдениетінің төмендігі мен тақырыптар арасындағы сабақтастықтың әлсіздігі сынды кемшіліктері көрсетілген. Вьетнамдық мектептерде жүргізілген квазиэксперимент нәтижелері оқытудың қолданбалы әдістерінің тиімділігін айқындады: эксперименттік сынып оқушыларының үлгерімі мен мотивациясы артқаны дәлелденді. Қолданбалы математикалық білім берудің (ҚМББ) негізгі принциптері, практикалық есептерді шешу мысалдары және зерттеу нәтижелері ұсынылған. Зерттеу қорытындысы ретінде қолданбалы бағыттағы оқыту әдістері математиканы терең түсіну мен өмірлік дағдыларды қалыптастыруда маңызды рөл атқаратыны анықталды.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Law of the Republic of Kazakhstan "On Education" dated July 27, 2007, No. 319–III (with amendments and additions as of 11.07.2021). Retrieved from: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z070000319

Concept for the Development of Higher Education and Science in the Republic of Kazakhstan for 2023–2029. Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated March 28, 2023, No. 248. Retrieved from: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/P2300000249

Concept for the Development of Mathematics Education in the Russian Federation. URL: https://docs.edu.gov.ru/document/b18bcc453a2a1f7e855416b198e5e276/download/2744/ (accessed: 20.02.2025). – Text: electronic.

Mathematical Component. Eds. N.N. Andreev, S.P. Konovalov, N.M. Panyunin. – 2nd ed., expanded and revised. – Moscow: Mathematical Etudes Foundation, 2019. – p. 367.

Kodirov K., Yigitaliev Y. Mathematics in Everyday Life. // Economics and Society. – 2020. – No. 4 (71). – pp. 442–444.

Bezrukov A. I., Malysheva L. V., Grakholskaya L. V. Understanding Foreign Experience in Teaching Mathematics and Exact Sciences. // Continuum. Mathematics. Informatics. Education. – 2022. – No. 2 (26). – p. 22.

Kirina I. V. The Role of Mathematics in Human Life. // Bulletin of Science and Education. – 2019. – No. 23-1 (77). – pp. 7–9.

Nguyen K. H. Improving the Management of Mathematics Education Quality in Senior Classes of Vietnam. // Topical Issues of Modern Science and Practice. – 2023. – pp. 170–175.

Tong D. H., et al. Realistic Mathematics Education’s Effect on Students' Performance and Attitudes: A Case of Ellipse Topics Learning. // European Journal of Educational Research. – 2022. – No. 1. – pp. 403–421.

Stillman G. A., Brown J. P. Lines of Inquiry in Mathematical Modelling Research in Education. – Springer Nature, 2019. – p. 259.