БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТӨЛ ДЫБЫСТАРДЫ ДҰРЫС АЙТУЫН ДАМЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ЖАТТЫҒУЛАРДЫҢ РӨЛІ

Main Article Content

Дамира Тастемір
Балнұр Сержан

Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының қазақ тіліндегі төл дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру мәселесі қарастырылады. Авторлар интерактивті жаттығулардың балалардың фонематикалық есту қабілетін, сөйлеу мәдениетін және жазу сауаттылығын дамытудағы тиімділігін сипаттайды. Ойын элементтері, мультимедиялық құралдар мен дыбыстық тренажерлердің қолданылуы оқушылардың қызығушылығын арттырып, дыбыстарды жеңіл әрі тез меңгеруге ықпал ететіні дәлелденеді. Зерттеу нәтижесі ретінде мұғалімдерге тіл дамытуда заманауи әдістерді қолданудың маңыздылығы ұсынылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Zhünisbek, Ä. Issues of Kazakh Linguistics. – Almaty: "Abzal-Ai" Publishing House, 2018. – 368 pages.

Qurman, N.Zh. Methodological Foundations of Teaching the Kazakh Language: Monograph. – Astana, 2008. – 30 pages.

Djalalova, Ulyana Evgenyevna. Application of Interactive Technologies. Dissertation. – Krasnoyarsk, 2022. – 116 pages.