ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАДАН БІЛІМ САПАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ

Main Article Content

Мукушева Маржан Кенжебаевна

Аңдатпа

Оқушыларға қазіргі заман талабына сай математикалық білім беру аса күрделі мәселе. Математика пәнінің рөлі күннен – күніге өсуде. Ғылыми ақпараттар ағымының жедел қарқынмен өсуі, жалпы білім беретін мектеп оқушыларын өз бетінше жаңа білімдер игеруге  қабілетті етіп тәрбиелеу мен оқытуды талап етеді. Бірақ қазіргі кезде оқушылардың математикадан басқа пәндерге қарағанда төмен  көрсеткіш  көрсетуі  неліктен? Математика  мектеп  оқушыларының көбісіне  неге «қиын» пән  деп есептеледі?

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

"Teacher for teacher" (Nazarbayev Intellectual School, 2012). [in Kazakh]

Alimov A. Application of interactive equity in higher education, Almaty.- 2013. - 488 p. [in Kazakh]

Shakirov R. H. formative assessment in mathematics lessons. Practical guide for the teacher. - Bishkek, 2012. - 76 p. [in Russian]