ҚАЗАҚСТАН МЫСАЛЫНДА ТУРИЗМ САЛАСЫНДАҒЫ ВЕБ-ПЛАТФОРМАЛАРДЫ ЛОКАЛИЗАЦИЯЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада Қазақстандағы туризм саласындағы веб-платформаларды локализациялау ерекшеліктері мен мәселелері қарастырылады. Авторлық турларды ілгерілетуге бағытталған сайт интерфейстерін тілдік және мәдени бейімдеудің маңыздылығы көрсетіледі. Бірнеше қолданыстағы платформаларға талдау жасау негізінде негізгі кедергілер анықталған: жеткіліксіз тілдік қолдау, аударманың сапасыздығы және жергілікті төлем жүйелерімен интеграцияның болмауы. Локализацияны жақсарту бойынша ұсыныстар беріліп, пайдаланушылардың нақты қалауларын көрсететін статистика, графиктер мен кестелер келтірілген. Бұл жұмыс қолданбалы сипатқа ие және оны әзірлеушілер, маркетологтар мен UX-дизайнерлер пайдалана алады.
Article Details
##submission.citations##
CSA Research. Can’t Read, Won’t Buy – B2C. 2021.
UX Kazakhstan. Report on User Behavior in Kazakhstan’s Web Environment, 2022.
Nielsen Norman Group. Localization UX Research. 2020.
Digital Asia Report 2023. Almaty: Digital Communications Agency, 2023.
Seitkazin A.K. Features of Multilingual UX in Central Asian Countries // Journal "Digital Technologies and Society". – 2022. – No. 4.
Timurov M.D. Impact of Localization on Web Platform Conversion // Bulletin of Information Technologies. – 2023. – No. 2.
Law of the Republic of Kazakhstan “On Languages in the Republic of Kazakhstan”. – 2011.