БАҚ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ПІКІРІ, АҚПАРАТТЫҢ ӘСЕР ЕТУ МЕХАНИЗМДЕРІ

Main Article Content

Р. Стамшалов

Аңдатпа

Бұл мақалада бұқаралық ақпарат құралдарының (БАҚ) қоғамдық пікірге ықпалы мен ақпараттың адам санасына әсер ету механизмдері жан-жақты талданады. Ақпараттың қоғамдағы орны, оның санаға ықпал ету жолдары, сондай-ақ манипуляциялық әдістердің түрлері ғылыми көзқарастармен негізделген. Автор қоғамдық пікірдің қалыптасуына медиа құралдарының қалай әсер ететінін анықтап, ақпараттық қауіпсіздік пен медиасауаттылықтың маңызын көрсетеді. Сонымен қатар, жаңа медианың рөлі мен әлеуметтік желілердегі ақпарат таралу ерекшеліктері де назарға алынады. Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың көзқарастары, заңнамалық актілер мен конференция материалдары пайдаланылды. Мақалада индукция, дедукция, салыстырмалы талдау әдістері арқылы ақпарат құбылысының ғылыми негіздері анықталады. Зерттеу нәтижелері ақпараттың қоғамдық сана мен әлеуметтік процестерге ықпал ететін күрделі құбылыс екенін дәлелдейді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Koyshybayev, B.K. Mass Media and Society. – Almaty: Kazakh University, 2019. – 248 p.

Tokbergenova, A.S. Issues of Media Culture in the Information Space. – Almaty: Raritet, 2021. – 198 p.

Aigozhina, L.Zh. Public Opinion and Mass Media: Ways of Interaction // Society and Communication. – 2020. – No. 4. – pp. 66–72.

Satybaldieva, M.R. Media and Information: Their Role in Shaping Public Consciousness // Sociology and Political Science. – 2022. – No. 2. – pp. 45–53.

Duisenova, G.K. Methods of Information Manipulation in the Media Space. – Almaty: Abai KazNPU, 2020. – 162 p.

Nazarova, G. The Influence of New Media on Public Opinion // Kazakh Language and Culture. – 2021. – No. 1. – pp. 88–94.

Omarov, N.K. Information Security and Media Literacy. – Astana: National Translation Bureau, 2022. – 210 p.

Mukhanov, S.M. Information and Society: A Modern Perspective. – Nur-Sultan: Elorda, 2021. – 180 p.

Abdirakhmanova, N.B. Information and Communication Technologies and Their Social Impact // Bulletin of Al-Farabi KazNU. – 2022. – No. 3. – pp. 102–108.

Serikbai, D.A. Managing Public Opinion: Media Influence Techniques. – Dissertation for the degree of Candidate of Philological Sciences. – Almaty, 2020. – 130 p.

Kazinform News Agency – https://www.inform.kz

Ministry of Information and Social Development of the Republic of Kazakhstan – https://www.gov.kz/memleket/entities/qogam

“Media Literacy and Fake Information” Project – https://factcheck.kz

Research articles on the website of the Media Research Institute in Kazakhstan – https://mediaresearch.kz

UNESCO. Media and Information Literacy: Policy and Strategy Guidelines – https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000243713