БИОХИМИЯ ПӘНІНДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Main Article Content

Аружан Қанатқызы Асенова

Аңдатпа

Бұл мақалада биохимия пәнін оқытуда жасанды интеллект технологияларын тиімді қолдану жолдары қарастырылады. Автор Socratic, Quizlet, Labster және ChatGPT сияқты заманауи платформалар мен қосымшалардың биохимиялық білімді меңгерту, зертханалық процестерді виртуалды түрде модельдеу, терминологияны бекіту және оқушылардың жеке білім траекториясын қалыптастырудағы рөлін жан-жақты сипаттайды. Сонымен қатар, мақалада жасанды интеллектінің мұғалім жұмысының тиімділігін арттыруға, оқушы мотивациясын күшейтуге және оқу процесін дербестендіруге ықпалы нақты мысалдармен негізделеді. Жасанды интеллектті мектеп жағдайында қолданудың тиімді жақтарымен қатар, техникалық және әдістемелік шектеулері де атап өтіледі.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Seilova, Z. Z. (2021). The use of digital resources in teaching biology and chemistry. World of Education and Science, 3(85), 45–50.

Socratic by Google. (2023). Your AI homework helper. Retrieved from https://socratic.org

Quizlet. (2023). Study tools and flashcards. Retrieved from https://quizlet.com

Zhantilesova, A. K. (2022). The role of artificial intelligence in the education system. Innovative Pedagogy, 2, 33–39.

Abilkassymova, A. E. (2020). Modern educational technologies. Almaty: Kazakh University.