БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУДАҒЫ MOZAIK 3D РӨЛІ

Main Article Content

Зурә Ыдыршқызы

Аңдатпа

Бұл мақалада биология пәнін оқытуда Mozaik 3D платформасының тиімділігі қарастырылады. Аталған платформаның көрнекілік принципін жүзеге асырудағы рөлі, оқушылардың танымдық белсенділігін дамытуы, жеке білім алу траекториясын қалыптастыруы және мұғалім жұмысының тиімділігін арттыруға ықпалы нақты мысалдармен дәлелденген. Зерттеу барысында Mozaik 3D арқылы оқытудың практикалық тиімділігі көрсетіліп, заманауи технологияның оқу процесіне оң әсері негізделеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Nazarbayev Intellectual Schools ABO. "Methodology of effective use of digital resources in the classroom". – Astana: 2022.

Baimuratova B. (2021). Features of the use of 3D animation in secondary education. Proceedings of the Republican Scientific and Practical Conference "Modern Trends in the Educational Space", Almaty, p. 45–48

Ministry of Human Capacities. Mozaik Education – User Guide for Teachers. – Hungary: Mozaik Publishing, 2021. https://www.mozaweb.com

Kusainov A. (2021). Modern educational technologies. Almaty: Rauan.

Seitemetova S. (2019). Methodology of teaching biology based on new technologies. Almaty: Nauka.