STEM НЕГІЗІНДЕ БИОТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕ ЖОБАЛАУ ТӘСІЛДЕРІНІҢ ТИІМДІЛІГІ

Main Article Content

Құштар Тұрсынәлі

Аңдатпа

Бұл мақалада STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) тәсілі негізінде биотехнологиялық білім беруде жобалау әдістерін тиімді қолдану жолдары қарастырылады. Автор жобалау тәсілінің оқушылардың ғылыми-танымдық белсенділігін арттырудағы, пәнаралық байланысты нығайтудағы және өмірлік маңызды дағдыларды қалыптастырудағы рөлін жан-жақты талдайды. Мақалада интеграциялық, зерттеушілік, құндылыққа бағдарланған және топтық жұмыс әдістерінің мәні ашылып, әр әдістің өзекті биотехнологиялық жобалар аясында қалай жүзеге асырылатыны нақты мысалдармен көрсетіледі. Зерттеу нәтижелері жобалау тәсілін STEM контексінде қолдану оқушылардың қызығушылығы мен білім сапасын арттыруға ықпал ететінін дәлелдейді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Baidenova, A. Sh. (2021). Theoretical Foundations of STEM Education and Its Implementation Practices in Schools. Almaty: “Gylym” Publishing House.

Bybee, R. W. (2013). The Case for STEM Education: Challenges and Opportunities. Arlington, VA: NSTA Press.

Tair, A., & Mussina, R. (2020). Application of Project-Based Learning in Biotechnology Education: A STEM Approach. Eurasian Journal of Educational Research, (85), 123–138.

Nazarbayeva, N. Ä. (2022). Project-Based Learning Methodology and Its Integration in the Context of STEM. – Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan. – https://edu.gov.kz

Arynova, Zh. A. (2021). Biotechnology and STEM: Effective Ways of Interdisciplinary Teaching. Pedagogical Review Journal, No. 4, 45–51.