БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЛОГИКАСЫН ДАМЫТУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ МАҢЫЗЫ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада геймификация ұғымының мазмұны мен оның бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамытудағы маңызы жан-жақты қарастырылады. Шетелдік және отандық ғалымдардың еңбектеріне сүйене отырып, авторлар геймификацияның теориялық негіздерін сипаттап, оның оқу үдерісіндегі рөлін нақты мысалдармен ашады. Сонымен қатар, геймификация әдісінің артықшылықтары мен кемшіліктері кесте арқылы салыстырмалы түрде талданады. Зерттеу барысында білім алушылардың танымдық белсенділігі мен мотивациясын арттыруға ықпал ететін ойын элементтерін тиімді қолдану жолдары ұсынылады.
Article Details
##submission.citations##
Huotari, K., & Hamari, J. (2017). A Definition for Gamification: Anchoring Gamification in the Service Marketing Literature. Electronic Markets, 27(1), pp. 21–31.
https://pedagogy-vestnik.buketov.edu.kz/index.php/pedagogy-vestnik/article/download/153/138
Kudaibergenova, R. (2019). The Effectiveness of Using the Gamification Method in Primary School. Journal of Educational Innovations, 3(15), pp. 32–36.
Ospanova, N., & Tokzhigitova, N. (2024). Methodology for Organizing Formative Assessment Based on Gamification Elements. The Bulletin Scientific Journal, 408(2), pp. 293–306. Link
KazNPU Bulletin Article PDF
Ospanova, N., & Tokzhigitova, N. (2024). The Gamification of Learning and Instruction, p. 10.
Kapp, K. (2012). The Gamification of Learning and Instruction. Google Books
Plus Gamification. [Online article – in Russian] http://www.ukrbanks.info/kolonka/Plyus_gya_ymifikaciya
Mosin, A. (2013). Plus Gamification for the Whole Country? // Banki Ukrainy.
Vygotsky, L.S. (2017). Play and Its Role in the Mental Development of the Child. Almanac of the Institute of Correctional Pedagogy of the Russian Academy of Education, No. 28, pp. 1–33.
Elkonin, D.B. (2017). Play and Mental Development. Almanac of the Institute of Correctional Pedagogy of the Russian Academy of Education, No. 28, pp. 32–66.