AI ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ БИОЛОГИЯ ПӘНІНДЕГІ ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫСТАРҒА ӘСЕРІ: СТУДЕНТТЕРДІҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада биология пәніндегі зертханалық жұмыстарға жасанды интеллект (AI) технологияларының әсері студенттердің көзқарастары негізінде зерттелді. Зерттеудің мақсаты студенттердің AI құралдарын биология зертханалық жұмыстарында қолдану туралы пікірлерін жинау, олардың оқу процесіне әсерін бағалау және болашақ ғылыми зерттеулерде AI технологияларының қолданылуына деген көзқарастарын анықтау болды. Зерттеу үшін сауалнама әдісі қолданылып, студенттер AI құралдарының зертханалық жұмыстарда қолданылуына қатысты пікірлерін білдірді. Сауалнама нәтижелерінде студенттердің басым көпшілігі AI технологияларының биология пәніндегі зертханалық жұмыстарға оң әсер ететінін, оқу процесін жеңілдететінін және зертханалық жұмыстарды тиімдірек атқаруға мүмкіндік беретінін көрсетті. Бұл мақала AI технологияларының биология пәніндегі зертханалық жұмыстардың тиімділігі мен сапасын арттыруға, сондай-ақ студенттердің ғылыми зерттеу дағдыларын дамытуға ықпал ететінін көрсетеді. Зерттеу нәтижелері мен талдаулары биология пәнін оқытатын білім беру мекемелерінің мұғалімдеріне, оқу әдіскерлеріне, ғылыми зерттеушілерге және білім беру саласындағы инновациялық технологияларды енгізумен айналысатын мамандарға арналған.
Article Details
##submission.citations##
Naqvi, A. (2020). Artificial intelligence for audit, forensic accounting, and
valuation: a strategic perspective. John Wiley & Sons.
Wardat, Y., Tashtoush, M. A., AlAli, R., & Jarrah, A. M. (2023). ChatGPT: A revolutionary tool for teaching and learning mathematics. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 19(7), em2286.
Aripin, I., Gaffar, A. A., Jabar, M. B. A., & Yulianti, D. (2024). Artificial intelligence in biology and learning biology: A literature review. Jurnal Mangifera Edu, 8(2), 41-48.
Nazaretsky, T., Ariely, M., Cukurova, M., & Alexandron, G. (2022). Teachers' trust in AI‐powered educational technology and a professional development program to improve it. British journal of educational technology, 53(4), 914-931.
Huang, A. Y., Lu, O. H., & Yang, S. J. (2023). Effects of artificial Intelligence–Enabled personalized recommendations on learners’ learning engagement, motivation, and outcomes in a flipped classroom. Computers & Education, 194, 104684.
Rahioui, F., Jouti, M. A. T., & El Ghzaoui, M. (2024). Exploring Complex Biological Processes through Artificial Intelligence. Journal of Educators Online, 21(2), n2.
Navarro, C., Arias-Calderón, M., Henríquez, C. A., & Riquelme, P. (2024). Assessment of student and teacher perceptions on the use of virtual simulation in cell biology laboratory education. Education Sciences, 14(3), 243.