STEAM: БИОЛОГИЯҒА КІРІКТІРУДЕГІ КЕДЕРГІЛЕР
Main Article Content
Аңдатпа
Мақалада биология пәні мұғалімдерінің STEAM технологияларын оқу процесіне тиімді енгізуге дайындығын зерттеу қарастырылады. STEAM білім беру – ғылым, технология, инженерия, өнер және математиканы біріктіретін пәнаралық әдіс. Зерттеудің мақсаты – биология пәні мұғалімдерінің STEAM технологияларын оқу процесінде қолдануға дайындығын бағалау және оларды тиімді пайдалану үшін қажетті шарттарды анықтау. Зерттеу барысында Қазақстанның әртүрлі аймақтарынан 30 биология пәні мұғалімдерінің қатысуымен сауалнама жүргізіліп, мұғалімдердің STEAM технологиясы бойынша дағдылары мен оны білім беруде қолданудағы кездесетін мәселелері анықталды. Зерттеу нәтижесінде мұғалімдердің STEAM технологиясын сабақтарда тиімді қолдану үшін әдістемелік және техникалық қолдаудың қажеттілігі айқындалды.
Article Details
##submission.citations##
Khachaturyants, V. E., & Teremov, A.V. (2021). Use of STEAM education elements in the interdisciplinary integration of schoolchildren's biological knowledge based on the emerging Kvantorium network in Russia. Eurasian Union of Scientists, (1-1 (82)), 56-60. doi: https://doi.org/10.31618/ESU.2413-9335.2021.1.82.1201
Juca-Aulestia, M., Zúñiga-Tinizaray, F., Pozo-Vinueza, M., Malla-Alvarado, F., Cáceres-Mena, M., Almendariz-Pozo, P., ... & Román-Robalino, D. (2021, March). Instrumentation, implementation and tools in STEM-STEAM education: A systematic literature review. In World Conference on Information Systems and Technologies (pp. 183-194). Cham: Springer International Publishing. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-030-72660-7_18
Pugalee, D. K. (2022). STEAM: Considering possibilities and barriers for STEM education. In Mathematics and Its Connections to the Arts and Sciences (MACAS) 15 Years of Interdisciplinary Mathematics Education (pp. 231-243). Cham: Springer International Publishing.
Anisimova, T., Sabirova, F., & Shatunova, O. (2020). Formation of design and research competencies in future teachers in the framework of STEAM education. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 15(2), 204-217. doi: https://doi.org/10.3991/ijet.v15i02.11537
Sologub, N. S., Naumenko, N. V., & Aizman, R. I. (2023). Assessment of the formation of STEAM competence in future teachers of natural science subjects. doi: https://doi.org/10.15293/2658-6762.2305.01
Mueva, A. V., Krupskaya, Y. V., Sidorova, L. V., Abeeva, O. N., Krasnorutskaya, N. G., & Natyrova, E. M. (2021). Interdisciplinary integration in professional training of future teacher. European Proceedings of Social and Behavioural Sciences. doi: https://doi.org/10.15405/epsbs.2021.11.146
Myunghee, K., JiHyun, K., & Yuna, K. (2013). Learning outcomes of the teacher training program for STEAM education. 학습과학연구, 7(2), 18-28.
Mokhova, O. L., Merzlikina, N. I., Lvova, N. I., & Mukhina, Y. M. (2022). Formation of innovative prerequisites for instrumental support of the educational process. Education Management: Theory and Practice, (2 (48)), 124-132. doi: https://doi.org/10.25726/х1844-6568-8697-f
Khamidova Z.R. (2024). The Use of Steam Educational TECHNOLOGY in the Teaching of Natural Sciences. European Journal of Humanities and Educational Advancements, 5(1), 116-118. ISSN: 2660-5589