ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ МАТЕМАТИКА ПӘНІ БОЙЫНША ОЛИМПИАДАҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ

Main Article Content

З.М. Абдраманова

Аңдатпа

Бұл жұмыста дарынды оқушыларды математика пәні бойынша олимпиадаға дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Олимпиадалық дайындықтың негізгі қағидалары, оқушыларды ерте жастан таңдау мен жүйелі дайындаудың маңызы талданады. Сонымен қатар, шығармашылық және логикалық ойлауды дамытуға бағытталған әдістемелік тәсілдер, стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру жолдары ұсынылады. Бұл жұмыс олимпиадаға қатысатын оқушылардың білімі мен біліктілігін жетілдіруге бағытталған мұғалімдер мен білім беру мамандарына әдістемелік көмек бола алады. Олимпиадалар – оқушылардың білім деңгейін тереңдетіп, шығармашылық және логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған маңызды білім жарыстарының бірі. Олар тек пәндік білімді жетілдірумен шектелмей, сонымен қатар оқушылардың өз бетінше ізденуіне, зерттеу дағдыларын қалыптастыруына және күрделі мәселелерді шешуге деген қызығушылығын арттыруға ықпал етеді. Олимпиадаға дайындалу барысында оқушылар жауапкершілікті сезінеді, өз бетінше ізденуге дағдыланады. Бұл үдеріс олардың тәртіпті болуына, уақытты тиімді басқаруға және табандылық танытуына ықпал етеді. Сонымен қатар, жарыстарда жетістікке жету оқушының өзіне деген сенімін күшейтіп, жаңа жетістіктерге ұмтылуға ынталандырады. Олимпиадаларға қатысу – болашақта табысқа жетудің маңызды қадамдарының бірі.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Altynbekov Sh. E., Ashirbayev N. K., Duisebayeva P. S. System of preparation of students for mathematical olympiads // Bulletin of Abai KazNPU, series "Pedagogical Sciences". – 2023. – Vol. 78. – No. 2. – P. 251-261.

Kervenev K. E., Kapbasova D. O., Torgaevа A. K. Preparing students for the olympiad in mathematics // Current Scientific Research in the Modern World. – 2021. – No. 2-5. – P. 102-107.

Askambayeva G. B., Taizhanova A. K. Mathematics, Methodology for Solving Olympiad Problems in Mathematics for 6th Grade, 4th Course. – 2017.

Kazakbayeva G. K., Nazarova K. Zh. EFfectiveness of using elements of mathematical analysis in solving non-standard problems // Bulletin of Yasawi University. – 2023. – Vol. 3. – No. 129. – P. 268-281.

Beloslyudova V. V. Methodology for conducting practical classes on the topic "random events" // Journal registered with the Ministry of Culture, Information, and Sports of the Republic of Kazakhstan. Media registration certificate No. 5888-zh dated 11.04.2005. – Vol. 10. – No. 05. – P. 193.

Nurzhanova D. B., Kulzhumieva A. A. Elective course for preparing 5th-grade students for mathematical olympiads // Internauka Founders: Limited Liability Company "Internauka". – P. 48-51.

Zhanabay Z. A. Training for solving olympiad problems for 5th-6th grade students // Results of Modern Scientific Research and Developments. – 2023. – P. 7-10.

Ergasheva M. B. Features of methodological preparation of future elementary school teachers in teaching mathematical problems // International scientific review of the technical sciences, mathematics, and computer science. – 2019. – P. 12-15.