VTUBER-МАСКОТТАРЫНЫҢ ДЕБЮТТАРЫНЫҢ САНДЫҚ ТАЛДАУЫ: КОМПАНИЯ КІРІСІ МЕН БРЕНДКЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚҚА ӘСЕРІ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл зерттеуде VTuber маскоттарының дебюттары компаниялардың кірісіне және брендке деген қызығушылыққа әсері қарастырылды. Сандық әдіс қолданылып, жеті компанияға тиесілі тоғыз VTuber-дің тоқсандық кіріс деректері және 15 компаниядан 21 VTuber бойынша Google Trends жүйесіндегі іздеу көлемі талданды. Маскот дебютына дейінгі және кейінгі кезеңдер салыстырылып, статистикалық мәнді өзгерістерді анықтау үшін жұптық t-тесттер жүргізілді. Нәтижелер компания кірісіне (t(8) = 0.465, p = 0.654) немесе брендке қызығушылыққа (t(18) = -0.982, p = 0.341) елеулі әсер болмағанын көрсетті. Бұл деректер VTuber маскотының дебюты бірден байқалатын, өлшенетін өзгерістерге әкелмегенін көрсетеді. Аудиторияның қатысуының сапалық аспектілерін және ұзақ мерзімді әсерлерін зерттеу үшін кеңірек іріктемелер мен ұзағырақ уақыт аралықтарын қамтитын қосымша зерттеулер жүргізу ұсынылады.
Article Details
##submission.citations##
Central Election Commission of Kazakhstan (CEC Kazakhstan). (2023). Report on the pilot e-voting project. Retrieved from https://www.election.kz
Germann, M., & Serdült, U. (2017). Internet voting and turnout: Evidence from Switzerland. Electoral Studies, 47, 1–12. https://doi.org/10.1016/j.electstud.2017.03.001
Gritzalis, D. (2002). Principles and requirements for a secure e-voting system. Computers & Security, 21(6), 539–556. https://doi.org/10.1016/S0167-4048(02)01014-3
Kassen, M. (2020). Politicization of e-voting rejection: Reflections from Kazakhstan. Transforming Government, 14(2), 305–330. https://doi.org/10.1108/tg-11-2019-0106
Kazakhstan Blockchain Forum. (2022). Blockchain technology for e-voting: Opportunities and challenges. Retrieved from https://www.blockchainkz.kz
Kazinform. (2023). Kazakhstan tests e-voting in local elections. Retrieved from https://www.inform.kz
Kohno, T., Stubblefield, A., Rubin, A. D., & Wallach, D. S. (2004). An analysis of an electronic voting system. McGraw Hill. https://doi.org/10.1109/secpri.2004.1301313 https://avirubin.com/vote.pdf
Nakai, R. (2018). Party politics and fortuity behind the I-voting introduction in Estonia. The Annuals of Japanese Political Science Association, 69(2), 2_127–2_151. https://doi.org/10.7218/nenpouseijigaku.69.2_127
Paatey, E. (2011). The design of an electronic voting system. Research Journal of Information Technology, 3(2), 91–98. http://www.maxwellsci.com/print/rjit/v3-91-98.pdf
Shat, M. Z. M. (2025). Public perception of voting systems: Evaluating trust in traditional vs. e-voting. International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology, 13(I), 299–305. https://doi.org/10.22214/ijraset.2025.66256