ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ - ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕРДЕГІ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ ДАМУЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛІ РЕТІНДЕ

Main Article Content

Е.А. Бергазиев

Аңдатпа

Қазіргі мектептердегі информатика пәні оқушылардың қабілеттерін дамыту мен ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Бұл үшін информатика мұғалімдері заманауи білім беру үрдістерін жақсы меңгере отырып, жаңашыл әдістер мен тәсілдерді еңгізу керек. Мақалада информатика мұғалімінің цифрлық құзыреттілігі мәселесі олардың кәсіби дағдыларының бірі ретінде қарастырылады. Алғашқыда ғалым-зерттеушілердің цифрлық құзыреттілік ұғымына берілген анықтамаларына талдау жасалады. Педагогтың цифрлық құзыртеттілігі түсінігіне да талдау жасалып, жүйеленіп анықталады. Информатика мұғалімінің цифрлық құзырттілігін қалыптастыру мен дамытудың тиімді әдістері іздестіріліп, цифрлық технологиялар саласында пайдалану жолдары келтіріледі. Білім беруді цифрландыру жағдайында оқу және танымдық қызметті жандандырудың тиімді технологияларының бірі оқу ақпаратын визуализациялаудың заманауи технологияларын пайдалану болып табылады. Оқу ақпаратын визуализациялаудың заманауи технологияларын пайдалану тұлғаның дамуына, қалыптасуына мүмкіндік береді, сонымен қатар дайын ресурстарды пайдаланушы болуымен қатар, оны өздерінің қажеттілігіне сай жасап пайдалану мүмкіндіктері болады. Сондықтан, оқу ақпаратын визуализациялаудың технологияларын пайдалану құрамдас үш цифрлық құзыретінің құрамында іске асырылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan. On the approval of the Concept for the Development of Higher Education and Science in the Republic of Kazakhstan for 2023–2029: adopted on March 28, 2023, No. 248 // https://online.zakon.kz/Document/?. Accessed: 17.04.2023.

Gilster, P. Digital Literacy. – New York: Wiley Computer Publishing, 1997. – P. 36.

Todzhibaeva, K.S. Professional pedagogical competence of a teacher: phenomenology of the concept // Questions of Science and Education. – 2018. – No. 27 (39). – pp. 95–97.