ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУДА КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІН МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ҚОЛДАНУ

Main Article Content

К.Ж. Назарова
Н.З. Каримова

Аңдатпа

Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің басты мақсаты – оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және олардың алған білімдерін күнделікті өмірде тиімді қолдана білуіне мүмкіндік жасау. Осы мақсатта оқыту үдерісіне жаңа әдістерді енгізу өзекті мәселелердің бірі болып табылады. Соның ішінде, кейс-стади әдісі оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытудың тиімді құралы ретінде қарастырылады. Бұл мақалада математика сабақтарында кейс-стади әдісін қолданудың ерекшеліктері талданып, оның оқушылардың білімін тереңдетудегі рөлі қарастырылады. Әдістің мәні нақты өмірлік жағдаяттарға негізделген тапсырмалар арқылы оқушылардың белсенділігін арттыруға және оларды дербес шешім қабылдауға дағдыландыруға бағытталған. Кейс-стади әдісін тиімді қолдану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, олардың математикалық білімдерін өмірлік тәжірибемен ұштастыруына ықпал етеді. Мақалада осы әдісті оқу процесіне енгізудің негізгі қағидалары мен оның артықшылықтары қарастырылады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Agafonova, T. G. Using case technologies in social studies lessons [Electronic resource] Access mode: http://festival.1september.ru/articles/311907/ (accessed: 11.11.2019).

Vagina, M. V. Using the case-study method as an educational technology [Electronic resource] Access mode: http://www.gup.ru/events/smi/detail.php?ID=166183 (accessed: 11.11.2019).

Savinova, O. V. [Electronic resource] Access mode: tiuu.ru/upload/kurokam.doc (accessed: 11.11.2019).

Plankin, K. A. Educational opportunities of the case-method in professional education / K. A. Plankin, V. A. Chenobytov // Young Scientist. 2013. – No. 1. – Pp. 354-355.

S. Yu. Popova (Smolik), E. V. Pronina. CASE-STUDY: principles of creation and use. / S. Yu. Popova (Smolik), E. V. Pronina. // Tver: Publishing House "SKF-office". 2015. – Pp. 114.

Fedyanin, N., Davidenko, V. How is a “case” different from a briefcase? / Fedyanin, N., Davidenko, V. // Overseas Education. – 2000. – No. 7. – Pp. 24.

Kapustin, S. N. Successful Manager. Case-Study on Decision-Making. Teaching Manual / S. N. Kapustin, A. S. Senin, Yu. M. Kazarinov. - Moscow: Publishing House "Delo" RANEPA, 2017. - 140 p.

Dobrotin, D. Yu., Dobrotino, I. N. Using cases for preparing educators for organizing scientific-research activities of junior students / University of Science and Research, 2015. – No. 4 (34), – Pp. 47-53.

Gats, I. Yu. Activity-based formation of competencies in pedagogical education postgraduates // Aktualnipedagogika, 2017. – No. 1. – Pp. 45-49.

Vega, G. The Case Writing Workbook: A Self-Guided Workshop / by Gina Vega. – 2013: M.E. Sharpe, Inc.