ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДА ОҚУШЫҒА БАҒДАРЛАНҒАН ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ

Main Article Content

Мәлике Құрышбекқызы Тәңірберген

Аңдатпа

Бұл мақалада инклюзивті білім беру жағдайында биология пәнін оқытуда оқушыға бағдарланған әдісті қолданудың маңыздылығы қарастырылады. Қазіргі заманғы білім беру барлық оқушыларға тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуді көздейді, сондықтан биологияны оқытуда әртүрлі деңгейдегі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың қажеттіліктерін ескеретін әдістерді енгізу маңыздылығы талданады. Зерттеуде оқушыға бағдарланған оқыту әдістерінің теориялық негіздері талданып, олардың инклюзивті сыныптардағы тиімділігі келтіріледі. Сондай-ақ, осы әдісті қолдану барысында туындайтын қиындықтар және оларды шешу жолдары қарастырылады. Зерттеу нәтижелері инклюзивті білім беру жағдайында биологияны оқытудың тиімділігін арттыруға бағытталған әдістемелік ұсыныстар әзірлеуге негіз болады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

“Methodological recommendations for the formation of an inclusive culture in educational organizations” [text: electronic resource]: methodological recommendations. -Nur-Sultan: Y. Altynsarin National Academy of Education, 2019. – 167 p.

Masalieva Zh.A., Darkulova K.N. Features of the implementation of inclusive education in Kazakhstan //Collection of scientific articles of the international scientific and practical conference “10 steps to the Fourth Industrial Revolution: opportunities for enriching human capital”. -Shymkent: “Ontustik Polygrafiya”, 2018. - 435-440 pp.

Azimbaeva. G. Zh. The role of modular learning in the development of the student’s personal qualities. Journal of Education., No. 2, (20), 2005.

Masimova Kh.T., Kosherbayeva A.N. Peculiarities of the teacher's assessment activities in the context of criterion-based assessment. Daiyr Publishing House. Almaty, 2022. – 46p.

Order of the Minister of Education and Science of the Republic of Kazakhstan dated January 12, 2022 No. 4. Registered in the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on January 24, 2022 as No. 26618.

Kuchergina Olga Viktorovna and Mikheeva Olga Borisovna (2020). On the possible possibilities of using STEM education in correctional and developmental work with children older than preschool age with mental retardation. Pedagogical IMAGE, 14 (2 (47)), 183-196.