ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕЛЕРІНДЕ ЦИФРЛЫҚ ЗЕРТХАНАЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Main Article Content
Аңдатпа
Бұл мақалада цифрлық зертханалардың химия пәнін оқытудағы маңызы мен тиімділігі қарастырылады. Цифрлық технологиялар оқушылардың тәжірибелік дағдыларын дамытуға және ғылыми зерттеуге қызығушылығын арттыруға септігін тигізеді. Мақалада қазіргі білім беру жүйесіне цифрлық зертханаларды енгізудің артықшылықтары сипатталып, мұғалім мен оқушы үшін туындайтын жаңа мүмкіндіктер талданады. Оқу үдерісінің интерактивтілігі мен дербестігі атап өтіледі. Зерттеу барысында химия сабақтарында заманауи технологияларды қолдану арқылы білім сапасын арттыру жолдары қарастырылады. Цифрлық құралдардың оқушылардың танымдық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттеріне әсері көрсетіледі. Мақалада цифрлық зертханалардың көмегімен оқу материалының көрнекілік арқылы игерілуі, зертханалық жұмыстардың тиімділігі мен білім алушылардың зерттеушілік әлеуеті кеңінен ашылады.
Article Details
##submission.citations##
Akulova, O.V. (2019). The Concept of Systemic Change in the Educational Process in Schools in the Context of Transition to the Information Society. Pedagogical Technologies and Society, No. 3, pp. 12–18.
Law of the Republic of Kazakhstan "On Education" dated July 27, 2007 No. 319-III. Available at: https://adilet.zan.kz/eng/docs/Z070000319_Әділет+1Независимое агентство качества образования+1
Krasilnikova, V.A. (2021). Information and Communication Technologies in Education: A Textbook. Moscow: Prosveshchenie, 312 pages.
Rodicheva, A.V. (2021). Online Courses and Multimedia Projects in Modern Education. Digital Education, No. 7, pp. 22–27.
Asmolov, A.G., Afanasyev, Y.N., & Bogdanova, D.A. (2022). Individualization of Education Based on Digital Technologies. Psychology and Pedagogy of the 21st Century, No. 2, pp. 45–54.