ЖОО-ДА ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ПӘНДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІН ПРАКТИКАЛЫҚ ІСКЕ АСЫРУ

Main Article Content

Сымбат Қайратқызы Омархан

Аңдатпа

Бұл мақалада ЖОО-да органикалық химияны оқытудағы пәндік ерекшеліктердің маңызы мен практикалық іске асыру қарастырылады. Білім алушылардыңпәнді игеру кезіндегі негізгі қиындықтары анықталып, оқытудың белсенді әдістерін қолдану маңызы мен қажеттілігі негізделеді. Зерттеу жұмысы аясында кейс стади, 4С, төңкерілген сынып секілді әдістерге сондай-ақ химиялық процестерді визуализациялау үшін цифрлық технологияларды пайдалануды қамтитын педагогикалық эксперимент жүргізілді. Білім алушылардың  пәндік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған тапсырмалар мен әдістемелік әдістердің мысалдары келтірілген. Ұсынылған әдістемелердің тиімділігін растайтын нәтижелерге талдау жасалды: эксперименттік топтың студенттері бақылау тобымен салыстырғанда білім мен дағдылар деңгейінің едәуір артқанын көрсетті.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Drugova E.A., Vaniev A.I. Designing education using the four-component model of pedagogical design (4C/ID) in higher education: a review of research // Bulletin of the Russian University of Friendship of Peoples. Series: Psychology and Pedagogy. 2023. Vol. 20. No. 4. Pp. 747–771.

Yuldashev, Z. Yu. Innovative teaching methods: Features of the case-study method and ways of its practical use / Z. Yu. Yuldashev, Sh. I. Bobokhujaev. – Tashkent: IQTISOD-MOLIYA, 2006. – 88 p.