ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘН ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУДА ВЕНН ДИАГРАММАСЫ ТӘСІЛІН МЕХАНИКА БӨЛІМІНДЕ ҚОЛДАНУ

Main Article Content

Е. Досымов
A. Таңшолпан

Аңдатпа

Физиканы оқыту кезінде оқушылар қоршаған орта элементтері мен элементтер жиынтығын талдайтын және салыстыратын көптеген жаттығулар жасайды. Осы мақсатта қолдануға болатын тиімді әдіс - Венн диаграммасын құру. Зерттеудің мақсаты - осы диаграмманы мектепте білім беруде қолдануға қатысты кейбір сұрақтарға жауап табу: қандай пәндер мен тақырыптарды қолдануға болады? Қандай көмекші материалдарды қолдануға болады? Оны қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктері қандай? Осындай басқа қандай графикалық немесе когнитивті ұйымдастырушыларды қолдануға болады? Бұл сұрақтарға жауаптар мектеп мұғалімдерінің  құрылымдық сұхбаттарында берілді. Біз кейбір тұжырымдарға келдік: мұғалімдер оқушыларға сабақтарда Венн диаграммаларының көпшілігін толтыруды ұсынды; сабақтар сабақтың әртүрлі кезеңдерінде ғана емес, үйде де өткізілді; көмекші мәтіндер мен әртүрлі көрнекі материалдар ғана емес, сонымен қатар оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімдері де қолданылды; салыстырылатын тақырыптар әр түрлі дәрежеде әр түрлі болды; оқушылар үшін  негізгі артықшылықтары критерийлер негізінде білімге арналған кейбір объектілерді салыстыру және салыстырылатын нәтижелерді (нақты және жалпы аспектілерді) сығылған түрде ұсыну құзыреттілігін дамыту болды; ең үлкен кемшілігі - анықтау және график жасау салыстыру жасалған критерийлер.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Kirkwood B.R., Sterne J.A.C. Essential Medical Statistics (2nd ed.), Wiley-Blackwell. - 2003. - 512 p.

Venn J. On the diagrammatic and mechanical representation of propositions and reasonings. The London, Edinburgh, and Dublin philosophical magazine and journal of science. – 1880. - 10(59). – pp.1-18. doi:10.1080/14786448008626877

Bultena B., Ruskey F. Venn diagrams with few vertices. Electronic Journal of Combinatorics. – 1998. - 5: R44. – pp. 1-21. doi:10.37236/1382

Baron M.E. A note on the historical development of logic diagrams: Leibniz, Euler and Venn. The Mathematical Gazette. – 1969. - 53(384). – pp.113-125. doi:10.2307/3614533

Martin B., Chadwick W., Yi T., et al. VENNTURE - a novel Venn diagram investigational tool for multiple pharmacological dataset analysis. PLoS One. – 2012. - 7(5), e36911. doi:10.1371/journal.pone.0036911

Shade A., Handelsman J. Beyond the Venn diagram: the hunt for a core microbiome. Environ Microbiol. – 2012. – Vol.14(1). – pp. 4-12. doi: 10.1111/j.1462-2920.2011.02585.x