ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ТАРИХ ПЕН ГЕОГРАФИЯНЫ ОҚЫТУДА ҚАНДАЙ ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕР АШАДЫ?

Main Article Content

Сандуғаш Пиралиева

Аңдатпа

Қазіргі білім беру жүйесінде технологиялық жаңалықтардың рөлі айтарлықтай артуда. Тарих пен география пәндерінде жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын пайдалану дарынды оқушылардың зерттеу қабілеттерін дамытуда жаңа мүмкіндіктер ашады. ЖИ үлкен деректерді өңдеу және талдау арқылы оқушыларға әлемді тереңірек түсінуге, тарихи оқиғалардың себеп-салдарын анықтауға және экологиялық, экономикалық өзгерістерді болжауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, география пәнінде ЖИ арқылы жер бедерінің өзгерісін бақылап, табиғат құбылыстарының заңдылықтарын түсінуге болады. Дарынды оқушылар үшін бұл технологиялар ғылыми ізденіс жүргізу қабілетін арттырып, білім алудың сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. ЖИ құралдары оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімделіп, олардың шығармашылық әлеуетін оятады, бұл болашақта ғылым мен технология салаларында үлкен жетістіктерге жетуге негіз болады.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

,