ХИМИЯ ПӘНІН КВЕСТ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ҮШІН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫН БЕЙІМДЕУ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУ

Main Article Content

Аружан Орынбекқызы Оңғарбек

Аңдатпа

Бұл мақалада жасанды интеллект және квест технологияларын біріктіре отырып, химия пәнін оқыту процесін жетілдіру жолдары жан-жақты қарастырылған. Жасанды интеллект ұғымы, оның қолдану аясы, сондай-ақ химия сабағында квест құру алгоритмдері мен оны тиімді жүзеге асыру құралдары анық сипатталған. Жұмыста химия сабақтарында қолданылатын квесттің құрылымы және жасанды интеллекттің оқытудағы пайдалану жолдары сипатталған. Мұндай тәсіл білім беру әдістерін жаңғыртуға үлкен ықпал етеді.

Article Details

Журналдың саны
Бөлім
Мақалалар

##submission.citations##

Pyrnova, O.A., Zaripova, R.S. Artificial Intelligence Technologies in Education // Russian Journal of Education and Psychology. – 2019. – Vol. 10, No. 3. – pp. 41–44. [Online journal]. – Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/tehnologii-iskusstvennogo-intellekta-v-obrazovanii

Plaksina, I.V. Interactive Educational Technologies: Textbook for Academic Bachelor's Degree. – Moscow: Yurayt Publishing, 2018. – pp. 13–14.

Magich, E.A., Skulachyov, A.A. Educational Quest and How to Create It // School Technologies. – 2015. – No. 1. – pp. 135–141. [Online journal]. – Available at: https://cyberleninka.ru/article/n/obrazovatelnyy-kvest-i-kak-ego-sozdat